Gå til innhold

Endelig fått meg bil:)

Ranger emnet

King Dingeling

Anbefalte innlegg

Endelig har jeg fått meg bil. En ombygd golf 2, med 1.8 golf 3 motor.. Har en del planer for bilen, og lite peiling på å fikse bil, så jeg tenkte jeg skulle advare dere om at dere trolig kommer til å få en del rare spm. frem over:P hehe. bilen ser ganske grei fra utsiden, så jeg tenkte jeg skulle begynne med å fikse opp inne i bilen(noe som jeg håper ikke krever alt for stor innsikt). er allerede godt i gang med mitt første prosjekt, som går ut på å ta ut baksetene og kle bilen med dørkeplater fra bagasjerommet og frem til fremsetene.. håper det blir bra:) noen som har sett et slikt prosjekt blitt gjennomført før kanskje? eventuelt har gjort det selv, så må dere bare komme med tips:) uansett, dere kommer sikkert til å høre mer fra meg etter hvert. tenkte bare jeg skulle advare dere jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med ny bra bil da :) Viss den stikker likt ut på begge sider så skal den sikkert være sånn på din bil, men den skal egentligt ikke gjøre det, jeg husker ikke hvordan det så ut på min bil...hmm..:)

* Golf 2 1986 (Vraket)

* Golf 2 1992 (Vraket)

* Golf 2 1985 (Solgt)

* Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket)

* Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattulerer med ny bil:) Dørkeplater? kom med bilder under "instalasjonen" a?

Når det gjelder RS fangeren, har jeg fått følelsen av at det er ganske dårlig passform på en del av disse, men har du sjekket at fangerern sitter i "hakket"

¨På sidene av skjermene?

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider