Gå til innhold

Bilder fra Volvo museumet

Ranger emnet

Boosti

Anbefalte innlegg

Jeg var akuratt en tur innom Volvo museumet i gøteborg...tengte at jeg kunne slenge ut noen bilder derfra vist det var no intresse for det...Masse bilder av konseptbiler....biler som har blitt produsert i få tall osv....som volvo 240 coupe...

kort verson av 740...volvo 340 med 465 hk...osv

Volvo740racing.jpg

Volvosnutetruck.jpg

VolvotruckmotorTurbo.jpg

Volvo240coupe.jpg

Volvo 240 i golf klassen...hehe

VolvomedRundrompe.jpg

Volvo242turbo.jpg

Volvo249rally.jpg

Bildene er tatt med tlf...så er ikke i topp kvalitet..men som sakt, legger ut flere på mandag vist det er no intresse for det :)

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:driving legg ut flere bilder :-)

Skal legge ut flere bilder morra....må ned om elkjøp i morra og kjøpe meg datakabel tell mobiltelfonen....blir litt dyrt i lengden, og sende de som

mms tell mailboksen..hehe

Volvo museumet ligger bortgjømt nede ved havna et eller anna sted.

Var ikke akuratt lett og finne fram...

Car: From the E6, E20, rv 40 or rv 45, drive towards Hisingen and then road 155 Öckerö/Torslanda. Follow the signs to Volvo Arendal and Volvo Museum

http://www.volvo.com/group/global/en-gb/Volvo+Group/history/museums/volvomuseum.htm

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra museum; kunne gått der i dagesvis, men rypa ble utålmodig etter 3 timer..... Førsteversjonen av 244 Turbo til Per Gyllenhammar (den røde 244 over) var litt tøff. Og Gr. A 242en er verd turen....

Her er et bilde av Helgenen himself:

Volvomuseet.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var i Göteborg for et par år tilbake! da jeg ikke var interessert i volvo så mye som jeg er nå! da "hadde" vi bare den liksom! :( ....var på klassetur med 10'ende klasse :scared vi var innom ALLE musene der.....og tivoli og butikker, men faen om de tok oss med på volvomuseet! doh doh angry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...