Gå til innhold

Gatebil: Hva skjedde egentlig med Tommy Schønberg?

Ranger emnet

momo

Anbefalte innlegg

Var nå snilt gjordt å slenge bilen i betongveggen, for å spare krb! Muren er jo faktisk mye hardere en en gammel urquattro. ;) (sett inn en blunkende standardsmiley som av en eller annen grunn er fjærnet...)

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig! Stakkar TS, får håpe bilen hans funker resten av sesongen, det fortjener han.

Enig, fyren har hatt mye uflaks. Tenk bare på den gangen de hellte Cola i olja hans. Ble vel forsøkt stjælt å en gang mener jeg å huske.

Noen som fikk dette på film?

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener da å huske at det var litt problemer å få bestilt dørene.

Var det ikke noe spesielt med de RS4 dørene?

mener å ha hørt noe om dette jeg også..men etter det jeg kan se på bildet så ser dørene ut som noen helt vanlige dører

98- Subaru Impreza GT

x - 95- Volvo 850 T5

x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v

x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi

x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk bare på den gangen de hellte Cola i olja hans.

Noen som fikk dette på film?

Har noen gjordt det og...? Faen så jævlige folk kan være.. Syns vandaler og biltyver burde henges ut offentlig på biltreff! Hadde jeg tatt noen i å gjøre noe slikt, hadde de kunnet vente seg en skikkelig omgang god gammeldags deng... angry

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen gjordt det og...? Faen så jævlige folk kan være.. Syns vandaler og biltyver burde henges ut offentlig på biltreff! Hadde jeg tatt noen i å gjøre noe slikt, hadde de kunnet vente seg en skikkelig omgang god gammeldags deng... angry

vi hadde balltre i bilen, sku fått smakt på d;)

OT: Å ivertfall de jævlene som var frekke nokk til å stjele stolene som sto i telte!! viss jeg bare hadde ferska de knock knock

Nissan Sunny GTI 16v

NCCN.no(Nissan Car Club Norway)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det står om det i bilsport nr 5 2003.. her er et par quotes fra bilsport sin reportasje:

"Stölden hösten 2000 blev på många sätt vändpunkten..."

"Bilen återfanns ribbad."

"Men Tommy var inte länge i paradiset.

- Hade nytt inbrott i verkstan. Denna gången lyckades de inte ta bilen, så de slog i en burk Coca-Cola i motoroljan istället.

Men bruksbilen, en sprillans ny Audi Allroad, försvann, och hittades senare illa åtgången"

Passe uflaks han karen her.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider