Bjarne_M Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 noen som har et forslag te komplett effektanlegg helt fram, vil ha grom lyd og ikke noe japsefising (e36), og noen som har peiling på koffor bilen går så ujevnt på tomgang, kan det hende at eg har kvass kam i den? har hørt de kan vær feilen Siter 320i e36 323i e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Da må du nok definere "grom lyd" og "japsefising" nærmere. Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarne_M Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 grom lyd vett eg nå ikke hvordan eg skal forklare, seier seg kansje sjølv japsefising, høres ut som det er hull i eksosen Siter 320i e36 323i e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Tja, jeg kan jo anbefale Eisenmann. Har ikke prøvd det på egen bil, men det høres manndig ut på E36 325i som jeg har hørt. Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarne_M Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 ok, takk for raskt svar Siter 320i e36 323i e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Azzido og BMW328 på forumet har dette effektanlegget. Hør med de om de har lydklipp. Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 trur super sprint gir fin lyd, hørt d på andre biler. grom lyd nåru har høyt turtall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Billig = Simons Dyrt = Scorpion Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Billig = Simons Dyrt = Scorpion Hvordan er lyden i begge de da? Jeg kunne tenkt meg et uten at man må ha hørsel vern på. Og at det ikke bråker så jævlig i 90 i 5gir liksom.--. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Hadde komplett Simons på min e30 325. Lyden var ubeskrivelig bra. Vet ikke hvorfor. Hadde flere som mente de ikke hadde hørt lignende på e30 eller e36 325. Lyden minnet om ferrari rett og slett :scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Annbefaler Scorpion! Fet lyd og nice look! sombrero Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Noen som har lydklipp av 325 e30 med simons? Ble plutselig veldig interessert:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 supersprint= sport exhaust with factory sound.... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilmegleren Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Styr unna Simonz. Du får det du betaler for. Mitt anlegg har to store hull i bakpotta etter to vintre. Dårlig lyd, nesten som originalt dobbelt anlegg spør du meg. Søppel. Jødebøff. Bra effektanlegg: Remus, Ferrita, Scorpion, Eisenmann, Supersprint og G-Power. Ferrita er vel noe av det beste og dyreste du får tak i. Men dersom du ønsker å beholde anlegget mer enn to år. Ikke kjøp Simonz. Bruk heller litt ekstra kroner på et anlegg som tåler mer enn to norske vintre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Brodern har Supersport eksos på sin. Grom lyd! Har ikkje sett mange som har det heller.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg