Gå til innhold

Fine 3'ere

Ranger emnet

-cardudde-

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det der er en 2,0 8v 115hk ABA, tror det er X-Flow topp på denne...

Med orginal innmat kan en kanskje hente noe mellom 150-180hk....

Da vil en få mer ut av en 1.8 g60 motor da om en turbokonverterer denne? ettersom den orginalt ligger på 160hk? :D

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil en få mer ut av en 1.8 g60 motor da om en turbokonverterer denne? ettersom den orginalt ligger på 160hk? :D

Det orker jeg ikke å spekulere på engang :kiss

G60 er vel et lurere valg ja, billigere tror jeg..

Men, husk nå at G60 motoren er en lavkomp motor, det er ikke ABA motoren, hvis den hadde vært lav.komp hadde saken nok vært en annen..osvosvosv

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det orker jeg ikke å spekulere på engang :kiss

G60 er vel et lurere valg ja, billigere tror jeg..

Men, husk nå at G60 motoren er en lavkomp motor, det er ikke ABA motoren, hvis den hadde vært lav.komp hadde saken nok vært en annen..osvosvosv

'

Hehe..ja jeg skjønner. Det er mye en skal sette seg inni. Nesten enklere å bare prøve seg frem:D En skal ha veldig god oversikt og peiling. Noe jeg ikke har :D

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine biler der, men Audi kapsler/deksel på den øverste......hmmmm?

Er jo audifelger, så helt naturlig og riktig med audimerker på dem.. fett som fy. cult society plast og audi eller mercedes felger er überpr0n und megafett..

gamle 8 hulls mercedes alufelger i høyglanspolert utførelse f eks. sweet som faen. så om noen har bilder av golfer i den stilen så sleng det ut. drømmetreern min må bli en som er lakka i TTgrå med cult society styling (plasta om for å passe ventofront) med makne felger til den med audifelga eller no gamle mercefelger. senket 100/80.

MVH Helios fra tfac sin bruker.

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...