Gå til innhold

Er Det Mulig!!!???

Ranger emnet

Naila

Anbefalte innlegg

http://www.adressa.no/nyheter/article505625.ece#

Der på første linken oppfor her, er 240Turboen jeg skulle kjøpe, nå er den. vraket!!! angry

Den skulle bare på teknisk kontroll på Tirsdagen, hadde alt vært ok, så hadde den stådt her på gården på torsdag! bilen før den ble vraka, link nedenfor.

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=737115

Så utrolig irriterende:(

Må bynne på scratch etter å lete etter 240Turbo nå.

Så derfor ber jeg dere volvogutta om å si ifra om dere ska selge eller vet om noe, så vennligst si ifra! Hadde vært veldig fint om dere hadde orket å tipse eller si ifra om noe dere vet er tilsalgs.

Mvh en skuffet og deprimert Neil Krogstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www.adressa.no/nyheter/article505625.ece#

Der på første linken oppfor her, er 240Turboen jeg skulle kjøpe, nå er den. vraket!!! angry

Den skulle bare på teknisk kontroll på Tirsdagen, hadde alt vært ok, så hadde den stådt her på gården på torsdag! bilen før den ble vraka, link nedenfor.

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=737115

Så utrolig irriterende:(

Må bynne på scratch etter å lete etter 240Turbo nå.

Så derfor ber jeg dere volvogutta om å si ifra om dere ska selge eller vet om noe, så vennligst si ifra! Hadde vært veldig fint om dere hadde orket å tipse eller si ifra om noe dere vet er tilsalgs.

Mvh en skuffet og deprimert Neil Krogstad.

var ein fil bil før kræsjet ja!!!

synd at de endte slik!!

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NO brain no pain. Å knuse en bil er minste straffen for promillekjøring. Fortjent om de kjørte i fylla. Å ja. Synd for deg som skulle kjøpen bilen, men du vet da i det minste at en 240 turbo går fort og er solid i rundvelt. :rolleyes:

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah, der er billedlig bevis på at 240 Tåler juling:)

Har sendt forespørsel til selger om å få kjøpe deler, eller evt hele driten.

men er så skuffa og irritert nå, hva i det heiteste er oddsn liksom!?

=(

Hodeløst å fyllekjøre jah, kunne godt ha dævva hele gjengen for min del når dem behandler en så strøken og fin 240Turbo på den måten + at de er så uansvarlig og fyllekjører!

angry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. kjøre forbi 3 biler i en helvettes fart? i FYLLA?... jaja.. da burde man egentlig aldri få lov å kjøre bil når det går an å bli så omtåka..

edit.. må bare nevne det at 242'en nett har slept en ford 4,5mil.. en sierra cosworth faktisk sombrero og etterpå fekk skryt for at den dro bra til å ha en tung cosworth med 4 personer og bagasje i på slep :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At 240 er solid. Bare se når Top Gear hoppa over campingvogner med en 245 :) i campingvogn fart :D Så rått. Kommentarene om utseendet fra Clarkson var gøyale. It has the aerodynamics of a brick. It'll fall straight down and wreck the 1st caravan totally.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. sånn kan det gikk...

Må da vel være mulig å få kjøpt motor og deler her..? Kanskje noen av felgene fortsatt er runde..? Virka som det var en del go'deler på den værtfall...

Hvis du leiter etter 240TIC, så ere jo en hel haug av dem på autodb... skal ikke være noe problem å få tak i sånn go'bil. Jeg kjøpte min i løpet av 3 dager. dvs: Fra jeg kom på tanken om at jeg skulle ha en 240TIC til bilen stod i garasjen, tok det meg 3 dager :P hehe :)

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. sånn kan det gikk...

Må da vel være mulig å få kjøpt motor og deler her..? Kanskje noen av felgene fortsatt er runde..? Virka som det var en del go'deler på den værtfall...

Hvis du leiter etter 240TIC, så ere jo en hel haug av dem på autodb... skal ikke være noe problem å få tak i sånn go'bil. Jeg kjøpte min i løpet av 3 dager. dvs: Fra jeg kom på tanken om at jeg skulle ha en 240TIC til bilen stod i garasjen, tok det meg 3 dager :P hehe :)

Jojo, men jeg er litt mere kresen da.

Dessuten er det ikke SÅ mange på Autodb...

Jeg skal ikke ha stv heller.

Du fra bergen, kunne jeg fått litt info om 240en din? evt på maile bilder og info på Neil_Krogstad@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At 240 er solid. Bare se når Top Gear hoppa over campingvogner med en 245 :) i campingvogn fart :D Så rått. Kommentarene om utseendet fra Clarkson var gøyale. It has the aerodynamics of a brick. It'll fall straight down and wreck the 1st caravan totally.

Hehe... har den filmen på pc`n...!! ser jo ikke ut som om det blir stort med skader på volvoen en gang... :)

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider