Gå til innhold

Volvo 760Tic prosjekt

Ranger emnet


Nox

Anbefalte innlegg

en liten update:

Har nå fått malt blokka, tatt bilde av innmat av lmm til den som ville se det og skrudd av cluth og svinghjul fra gamlemotoren. cluthen hadde ikke blitt bytta på 425k så den var relativt slitt den lamellen:D ca et par kg lamellstøv inni der også.

Er vel egentlig bare å begynne å skru sammen motoren igjen og begynne på karoseriet.

lmm innmat: lmminnmat.jpg

 

nymalt blokk: maltmotor.jpg

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sux å jobbe på bilen hvis det regner å blåser...hehe.

De felga passa godt på bilen. som kanskje har fått med deg er jeg veldig begeistret for bilen din, fargen, felga, ja utseende på bilen din gjør at den virker extra tøff:D skikkelig lyskryss racer;)

 

vedder at det er mange bmw'r å audi'r som kommer til å få seg et :scared ved et eller fler lyskryss.;)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. er nok noen som har blitt litt overaska et par ganger ja. husker best da jeg dro fra en opppimpa calibra turbo som yppa no jævli:D

rett før jeg begynnte å plukke den frahverandre putta jeg i k-kam, lada en 0.8-0.9 bar og plukka ut allt unødvendig vekt. da gikk det ganske greit:)

 

den garagen suger ja. skal handle stort telt fra biltema, men de driver å graver der jeg skal sette det så jeg må vente til de er ferdig.. så da er det likegreit å holde på med motor imens.

 

oppdatering kommer nok litt senere i kveld

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liten update:

Har nå fått malt blokka, tatt bilde av innmat av lmm til den som ville se det og skrudd av cluth og svinghjul fra gamlemotoren. cluthen hadde ikke blitt bytta på 425k så den var relativt slitt den lamellen:D ca et par kg lamellstøv inni der også.

Er vel egentlig bare å begynne å skru sammen motoren igjen og begynne på karoseriet.

lmm innmat: lmminnmat.jpg

 

nymalt blokk: maltmotor.jpg

 

Maling bli da ikke fint

1991 Opel Calibra 16v 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle bare ha den rød igjen jeg. har ikke tolmodighet til å sitte 100 timer å pusse på den:)

eneste jeg faktisk har kontroll over er verktøyet. litt for lite plass og litt for mye deler eller no.

skrudde på eksosmanifolden igår og så knakk en av de jævla boltene inni blokka... uforutsette problemer er no dritt!

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår