kwiib Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Noen her som har lakkert baklyktene med lyktespray? Vurderer å gjøre det med mine siden jeg har orange på sidene. Så jeg lurte bare på om det blir bra resultat utav dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audisåklart Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Det har jeg gjort på min '91 Audi 80. Det ble faktisk steinbra! Ser ikke forskjell fra de originale røde lyktene. Man må bare passe på å være nøye med maskering. Lyktene må være helt rene før man sprayer. Også er det bedre med flere tynne lag enn et tykt! :D Følg med under lakkeringen hvordan nyansen står i forhold til de originale, så blir det så bra så! Lykke til :D:D:D Siter *1991 Audi 80 1,8s - Solgt *1982 Audi 100 2,2 5E - Stoppet :mad: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kwiib Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hørtes jo bra ut det. Regner med du maskerte sånn du bare lakkerte det som var orange. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audisåklart Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Ja, det var det jeg gjorde. Brukte mye avispapir, slik at jeg ikke sølte på resten av bilen. Det er vel egentlig anbefalt å ta av lyktene, men jeg orket ikke å skru de av bare for det. Det blir bra så lenge du påfører flere tynne lag. Siter *1991 Audi 80 1,8s - Solgt *1982 Audi 100 2,2 5E - Stoppet :mad: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Jeg har lakkert mine med lyktespray. Ble bra og finere! Var oransj øverst og hvite ryggelys i midten i bånn... her er resultatet. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Ta av lyktene så blir det masse bedre... Vask dem godt og ha på plast grunning før selve lakken så sitter det som bare det :) Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kwiib Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Jeg har lakkert mine med lyktespray. Ble bra og finere! Var oransj øverst og hvite ryggelys i midten i bånn...her er resultatet. Lakka du bare hele lyktene da, eller maskerte du der det allerede var rødt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s10an Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 jeg lakkerte lykte på min forrige bil sorte... med lyktespray.. tok av hele lykten rengjorde godt osv.. å brukte god til på å få det jevnt.. men vil overhode ikke annbefale andre å bruke spray.. syns det ble skikkelig jalla.. :scared ok på avstand å på bilder, men når man så på lyktene så de ikke ut så vasket de rene igjen... på nåværende bil er lyktene lakkert av verksted (importbil) å dette ser da meget bra ut.. så ta heller kontakt med lakkverksted.. får et mye bedre resultat av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[TT] Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 jeg lakkerte lykte på min forrige bil sorte... med lyktespray.. tok av hele lykten rengjorde godt osv.. å brukte god til på å få det jevnt.. men vil overhode ikke annbefale andre å bruke spray.. syns det ble skikkelig jalla.. :scared ok på avstand å på bilder, men når man så på lyktene så de ikke ut så vasket de rene igjen... på nåværende bil er lyktene lakkert av verksted (importbil) å dette ser da meget bra ut.. så ta heller kontakt med lakkverksted.. får et mye bedre resultat av det Du prøvde altså og tone(sote) lyktene dine? Rart, jeg bruke tone spray på baklyktene på både den gamle civicen og hiluxen min. Super bra resultat. På den siste bilen min, en Jeep, kjøpte jeg rød lykte spray på Torshov. Vasket lyktene med tynner, maskerte alt uten som blinklysene og sprayet på 3-4 lag med rød lykte spray. Det ble 100% perfekt! Ikke noe problem! men la det tørke bra mellom hvert lag, og stå i et 'støvfritt' lokale. Her er bilde fra rød-toning av jeep lykter: Siter . Hilsen Truls. O 00 Audi TT Turbo Quattro 225C + X 97 Audi A4 Turbo S Quattro++ x 94 Jeep Cherokee V6 32"+ x 96 Honda Civic Hb 1.6 17"+ x 89 Toyota Hilux 2.5D 8" hev /35x14.5" hjul+++ x 86 Nissan Kingcab 2.5D 3" hev /33x12.5" hjul + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Har du på mange tynne lag så går det nokk bra :) Har ivertfall gått bra de gangene jeg har gjort det :D PS: [TT]... Quattro skrive med to tt'er :D Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[TT] Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 PS: [TT]... Quattro skrive med to tt'er :D m'm m'm m'm Siter . Hilsen Truls. O 00 Audi TT Turbo Quattro 225C + X 97 Audi A4 Turbo S Quattro++ x 94 Jeep Cherokee V6 32"+ x 96 Honda Civic Hb 1.6 17"+ x 89 Toyota Hilux 2.5D 8" hev /35x14.5" hjul+++ x 86 Nissan Kingcab 2.5D 3" hev /33x12.5" hjul + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s10an Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 helt klart sikker forskjell på hva folk mener er bra da.. å jeg er ikke den som er fornøyd før det ser ut som lyktene ble laget slik... på nåværende bil kom lyktene lakkert fra statene.. å det må jeg si ble et meget mye finere resultat ja.. å utrolig pent når det ble polert.. (klarlakk utenpå) så som sagt mine biler fremover vil bli levert lakkveksted om jeg skal sote eller farge lyktene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 jeg sprayet hele baklyktene mine ja. Ble helt ok! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtreme220 Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Lakkerte en gang det hvite og oransje på med lyktespray på forden, blei helt rævva dårlig. Fikk en lakkerer til å spraye hele lyktene en gang med vanlig lakk (bare litt farge i) blei skikkelig bra! :D Men blinka rødt da.. :( Siter ------------------------ Én gang 4wd, alltid 4wd! ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kwiib Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Da var lyktene lakkert :) Blei ganske bra etter min mening. Skal få inn noen bilder i løpet av morgendagen hvis jeg ikke glemmer det :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg