Gå til innhold

Banking fra høyre framhjul

Ranger emnet


113deluxe

Anbefalte innlegg

hadde det en gang da jeg hadde golf. sjekk den avbalanserings gummi knotten som sitter på drivakselen. min hadde glidd nedover å lå å banka på traversen. Sjekk om den ligger veldig nærme noen andre ting. mulig feilen ligger der

 

 

får mann kjøpt løse avbalanserings ting??? min er veldig slitt. virker som den er blitt smelta av varmen fra motoren.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jekket opp bilen idag og sjekket avbalanseringsgummien, den satt der den skulle, snurret på hjulene på begge sider også og null ulyder. men jeg oppdaget noe annet. Skal ikke være slik som dette vel??

 

Hjulet på bakken:

bakken2.jpg

 

Jekket opp:

jekk.jpg

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Demperen er skrudd helt fast, det er fjærbeinslageret som beveger seg opp og ned inne i fjærbeinstårnet, hurra for biltema og passform.

må bare sei ein ting: IKKJE KJØP PRODUKTER SOM INNEHOLDER GUMMI SPESIELT TIL BILER FRA BILTEMA. gummien til biltema morkner utrulig fort.

ett eksempel. eg kjøpte paknings ark av gummi hos biltema. åpna pakken og fant ut at eg trenkte ikkje å bruka det alika vel. låg pakken ifra meg i eit skap. etter ein veka så trenkte eg å bruka det men da var gummien morkna og ubrukelig

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare sei ein ting: IKKJE KJØP PRODUKTER SOM INNEHOLDER GUMMI SPESIELT TIL BILER FRA BILTEMA. gummien til biltema morkner utrulig fort.

ett eksempel. eg kjøpte paknings ark av gummi hos biltema. åpna pakken og fant ut at eg trenkte ikkje å bruka det alika vel. låg pakken ifra meg i eit skap. etter ein veka så trenkte eg å bruka det men da var gummien morkna og ubrukelig

 

Dette lageret ble kjøpt og byttet for 3 uker siden da, er ikke morkent eller noe, det er bare at lageret tydeligvis ikke passer. Jeg sjekket på sidene til mekonomen nå akkurat, der står det:

Fjærbeinslager foran komplett 10-80609 624:-

, komplett?? betyr dette at det er et par eller koster det 624 pr stk??

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår