Gå til innhold

Sierra Cosworth fra oslo mot stabæk

Ranger emnet

Propellue

Anbefalte innlegg

Dreiv å "dansa" ut fra oslo idag med en svart sedan cossie. Han tok det tydeligvis litt personlig når jeg kjørte forbi, og skulle alltid holde seg forran meg.. Så vi kjørte forbi hverandre kanskje 10 ganger eller no. Hehe! Var litt artig. Så jeg bare lurte på om det var noen på forumet.

Bilen var en svart sedan cossie med KH reg, 3 målere i dørstolpen (jævli fett forresten) Og kjørte fra oslo mot stabæk på E-18 sånn ca 19.15 eller no.

Noen som kan ha peiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh nei vet ikke,

men må bare nok en gang opplyse om at klokka på bilforumet går feil.

Du skrev du kjørte sammen med han ca 19.15, men tråden din ble posta 19.02. notin

Hos meg står det "I går, 21:02"

Kan ikke være din brukerpofil som har feil tidssone? :rolleyes:

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som bilen til "bror".... svart KH registrert den.... driver frisør-salong i tbg :P spiller litt på det "andre laget".. men fete biler har han hatt og har enda ...

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei... er bare sønnen til kjæresten til pappa.. altså "bror" :P

vet det.. han sa han ikke hadde kjørt mot stabæk, men var i oslo med noen venninder... mulig han blingser på hvor stabæk er kanskje.. hehe

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider