Gå til innhold

koffor? kjøp å salg på volvo 240 forumet?

Ranger emnet

volvo264

Anbefalte innlegg

har ikkje fått med meg regler å sånt, men koffor er de ikkje låv å ha kjøp å salg på volvo 240 forumet? lettere å få solgt/bytta deler her enn på den oprinnelige kjøp å salg, siden volvo eigerane holder til her..

synst vertfall det skulle våre låv å holdt kjøp å salg inn på volvo 240..

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ta gjerne en titt her også, siden dette er reglene for forumet: http://www.bilforumet.net/portal.php?ArticleID=2&cat=TEST

Kjøp og salg:

Dette skal ikke skje inne på forumet.

Tråder på forumet vil bli stengt eller slettet.

Klikk deg inn på kjøp og salg fra forsiden.

Sånn er det, lev med det. :)

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta gjerne en titt her også, siden dette er reglene for forumet: http://www.bilforumet.net/portal.php?ArticleID=2&cat=TEST

Sånn er det, lev med det. :)

men why? legg ut en skikkelig grunn da? ikkje for å irritere. men hadde våre enklare for alle om dei fekk ha kjøp å salg der dei helde seg mest

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vell for å holde forumet rene for diskusjoner om tema som har med selve bilen og gjøre. ikke delene. Men som sagt. Du trenger ikke å få en grunn. Et forum er et rimelig hardt diktatur med både smekk på pung og værre til om du ikke vil som de vil. De har bestemt seg for det å da må man bare høre etter. Men er nå bare å klikke på deler og skrive Volvo i søkefeltet. så har du det.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg inner jo f**n ikke det hel***es kjøp og salg en gang ! Kan noen fortelle meg hvor det ligger ?

Meningsløst at man ikke kan selge deler til VOLVO, på VOLVO forumet.. hvem gidder å lete og lete igjenom en stim med fisk etter den spesielle fisken ? angry

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg inner jo f**n ikke det hel***es kjøp og salg en gang ! Kan noen fortelle meg hvor det ligger ?

Meningsløst at man ikke kan selge deler til VOLVO, på VOLVO forumet.. hvem gidder å lete og lete igjenom en stim med fisk etter den spesielle fisken ? angry

sist j sjekke lå det på "startsiden" til bilforumet.net... :rolleyes:

får vel legge med en link...!

http://www.bilforumet.net/kjopsalg/

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trodde foumet var for brukerne jeg, da burde vel egentlig brukerne få besteme litt mer enn hva de gjør.. vikrer som om det er forum for at nazi moderatorene skal kose seg med sletting av poster... og har lagt merke til at noen merkeforumer får salgspostene stå i fred uten at det blir gjort noe og andre forumer igjen er det sletta med engang... hvorfor denna forskjlls behandlingen??

kjøp og salg siden stinker, finne volvo deler der er som og vinne i lotto.. noe jeg aldri har opplevd, lite sannsynlig at jeg kommer til og gjøre det også...

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den type holdninger som ØDELEGGER forumet!

ikke for å være være kverrulant, men et bilforum er et bilforum, egentlig skulle det ikke ha vært noe som har med salg å gjøre i det hele tatt her, men "vi" har jo en kjøp og salgs del som vi flittig kan bruke, selv om j er enig i at det er "lettere" å få solgt ting hvis vi poster det rett i forumet det evt gjelder...!

men derfor har vi autodb.no, finn.no, t-rex.no, motorborsen.no, billisten.no og mange andre nettsteder som kan komme mer til nytte, (selv om søkemodusen kan være dårlig)...!

har "bilforum-crewet" lagd regler, så hjelper det lite å klage på dette, sånn er det bare desverre...

ikke for å fyre opp diskusjonen eller noe, men ville bare si min lille mening om akkurat dette...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trodde foumet var for brukerne jeg, da burde vel egentlig brukerne få besteme litt mer enn hva de gjør.. vikrer som om det er forum for at nazi moderatorene skal kose seg med sletting av poster... og har lagt merke til at noen merkeforumer får salgspostene stå i fred uten at det blir gjort noe og andre forumer igjen er det sletta med engang... hvorfor denna forskjlls behandlingen??

kjøp og salg siden stinker, finne volvo deler der er som og vinne i lotto.. noe jeg aldri har opplevd, lite sannsynlig at jeg kommer til og gjøre det også...

ja, jeg synest det burde vært egen kjøp/salg innenfor hvert merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å være være kverrulant, men et bilforum er et bilforum, egentlig skulle det ikke ha vært noe som har med salg å gjøre i det hele tatt her, men "vi" har jo en kjøp og salgs del som vi flittig kan bruke, selv om j er enig i at det er "lettere" å få solgt ting hvis vi poster det rett i forumet det evt gjelder...!

men derfor har vi autodb.no, finn.no, t-rex.no, motorborsen.no, billisten.no og mange andre nettsteder som kan komme mer til nytte, (selv om søkemodusen kan være dårlig)...!

har "bilforum-crewet" lagd regler, så hjelper det lite å klage på dette, sånn er det bare desverre...

ikke for å fyre opp diskusjonen eller noe, men ville bare si min lille mening om akkurat dette...

Hva trenger man mest av på en bil da? Bortsett fra bensin... Jo, nettopp; DELER!!! Og hva må man ha for å bygge om og style biler; DELER!!! Hvordan får man tak i sjeldne deler eller billige deler, fortrinnsvis brukt? Jo: hos de andre gutta som driver med de samme bilene!!! Hvor finner man dem? På merke-forumene!!! Hvor inni hælvetes vanskelig kan det være å fatte sånt? Selv om majoriteten på dette forumet sikkert kjører japanske fyrstikkesker der delene er ubrukelige når de har blitt et par år gamle, så alt må kjøpes nytt uansett, så er vel forumet til for oss andre også?!?!?

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva trenger man mest av på en bil da? Bortsett fra bensin... Jo, nettopp; DELER!!! Og hva må man ha for å bygge om og style biler; DELER!!! Hvordan får man tak i sjeldne deler eller billige deler, fortrinnsvis brukt? Jo: hos de andre gutta som driver med de samme bilene!!! Hvor finner man dem? På merke-forumene!!! Hvor inni hælvetes vanskelig kan det være å fatte sånt? Selv om majoriteten på dette forumet sikkert kjører japanske fyrstikkesker der delene er ubrukelige når de har blitt et par år gamle, så alt må kjøpes nytt uansett, så er vel forumet til for oss andre også?!?!?

for å si det på en annen måte:

vår deler drukner i havet!

ingen gidder å gå å se på dele-salg avd. (møtte meg selv i døren her).

Lenke til kommentar
Del på andre sider