Gå til innhold

koffor? kjøp å salg på volvo 240 forumet?

Ranger emnet

volvo264

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner dere er frustrert... men saken er at vi har lagd nå et eget kjøp og salgs forum... dette for å organisere forumet litt mere... endringene vi gjør er for å faktisk bedre forumet for å få det mere oversiktlig, brukervennlig osv. og sånn helt til slutt så er det bedre å søke etter deler i et eget kjøp og salgs forum enn i mange forskjellige tråder osv...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skjønner dere er frustrert... men saken er at vi har lagd nå et eget kjøp og salgs forum... dette for å organisere forumet litt mere... endringene vi gjør er for å faktisk bedre forumet for å få det mere oversiktlig, brukervennlig osv. og sånn helt til slutt så er det bedre å søke etter deler i et eget kjøp og salgs forum enn i mange forskjellige tråder osv...

synst de nye kjøp å salg forumet var ikkje nåke stas i grunnen, alle er vell enige med at det skulle våre slik de var før..

når man lager ett forum synst eg at crewet burde gå meir inn på meiningane til medlemmene..hadde ikkje våre mykje forum uten medlemmer

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist j sjekke lå det på "startsiden" til bilforumet.net... :rolleyes:

får vel legge med en link...!

http://www.bilforumet.net/kjopsalg/

Denne siden har jeg AAALDRI sett før :rolleyes:

Hvorfor kan ikke hvert bil merke få sitt lille kjøp og salg forum da ?

Da vet du hvilket forum du skal se på for å finne deler til det bil merket du har..

Da hadde ting vært lettere.. og man slipper å legge dem inn i andre forum..

Og du finner garantert bare deler til det oppgitte bil merket..

Da hadde ting vært bedre tror jeg :)

Azzido

Azzido: Jeg skjønner dere er frustrert... men saken er at vi har lagd nå et eget kjøp og salgs forum... dette for å organisere forumet litt mere... endringene vi gjør er for å faktisk bedre forumet for å få det mere oversiktlig, brukervennlig osv. og sånn helt til slutt så er det bedre å søke etter deler i et eget kjøp og salgs forum enn i mange forskjellige tråder osv...

Har du en salgs tråd på hvert merke så kan du gå inn dit å finne deler som BARE er til det merket.. Jeg mener det er veldig enkelt.. Og slik jeg har fått det med meg.. så tror ikke jeg noen mener det er brukervennlig.. Jeg har jo aldri sett det forumet en gang..

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne siden har jeg AAALDRI sett før :rolleyes:

Hvorfor kan ikke hvert bil merke få sitt lille kjøp og salg forum da ?

Da vet du hvilket forum du skal se på for å finne deler til det bil merket du har..

Da hadde ting vært lettere.. og man slipper å legge dem inn i andre forum..

Og du finner garantert bare deler til det oppgitte bil merket..

Da hadde ting vært bedre tror jeg :)

Så enig så det går an å bli..Det hadde vert kjempelett å finne deler då..

Så slipper du å lete gjennom alle diskusjonene og...

Rett og slett en SUPER ide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bla igjennom mange sider med deler som ikke har noe volvo å gjøre gidder jeg ikke. Lag kjøp og salg forumet på akkuratt samme måte, men da kun merke og ikke alle modellene. Da blir det enklere å holde stand på ting. for oss brukere. Og er jo ikke noe mer problem for admin heller, utenom dem å klikke på litt flere linker. Men dem har igjen for "gladere" brukere.....

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva trenger man mest av på en bil da? Bortsett fra bensin... Jo, nettopp; DELER!!! Og hva må man ha for å bygge om og style biler; DELER!!! Hvordan får man tak i sjeldne deler eller billige deler, fortrinnsvis brukt? Jo: hos de andre gutta som driver med de samme bilene!!! Hvor finner man dem? På merke-forumene!!! Hvor inni hælvetes vanskelig kan det være å fatte sånt? Selv om majoriteten på dette forumet sikkert kjører japanske fyrstikkesker der delene er ubrukelige når de har blitt et par år gamle, så alt må kjøpes nytt uansett, så er vel forumet til for oss andre også?!?!?

hvis du leser innlegget mitt LITT bedre, så ser du at jeg er enig med dere, men det er ikke så mye å gjøre med det når bilforum-crewet har bestemt at slik skal det være!

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bruke litt energi på å lese i kjøp&salg delen enn å bare klage?

Og da mener jeg ikke i annonsene men på hovedsiden.Der er det en liten søkefunksjon på høyre side.Skriv inn f,eks Volvo og det dukker opp litt av hvert med Volvo i.

Med engang noe blir forandret så raser det inn med klager.Så derfor lurer jeg på, har dere bare klikka på siden (de som har gidda å lete etter den) og funnet ut at: Nei dette var ikke som det var før, og dermed må jeg klage.?

Det er snarvei til siden på hovedsiden og scroller du opp så er det en snarvei til siden der og.Når en skal legge inn annonse så klikker en bare på "Place an ad".

Er det virkelig så vanskeligt?

Og for de som kaller det naziholdninger vet tydeligvis ikke hva de prater om.

Bilforumet skal bli en ryddigere plass, på veien dit må vi desverre ha en litt hard tone.Dette fører selvfølgeligt til at det går ut over noen.Bl,a de som ikke gidder å følge reglene og poster i feil forum, har et ufint språk og slike ting.

Ting kan i begynnelsen virke uvant, men hvis dere gir det og oss en sjanse, så blir det nok bedre.Bare gi oss litt tid til å jobbe med sakene så kommer vi nok i mål tilslutt.

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg synest det burde vært egen kjøp/salg innenfor hvert merke.

helt enig her.

all respekt osv til gutta som står for forumet, men personlig syns jeg kjøp og salg er en smule dumt lagt opp (dvs litte bitte grann),litt kringlete lagt opp på god østfold-dialekt..

ja jeg klarer fint å navigere etter linkene osv.. men som DaButuher sier hadde det blitt helt topp om man hadde hatt adskilte handleforum etter bilmerker... jeg føler iallefall at det da blir enklere å finne det jeg er på jakt etter... vet at søke funksjonen er tilstede, mulig jeg er helt mongo når det gjelder dette... :roll:

er iallefall min mening

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig her.

all respekt osv til gutta som står for forumet, men personlig syns jeg kjøp og salg er en smule dumt lagt opp (dvs litte bitte grann),litt kringlete lagt opp på god østfold-dialekt..

ja jeg klarer fint å navigere etter linkene osv.. men som DaButuher sier hadde det blitt helt topp om man hadde hatt adskilte handleforum etter bilmerker... jeg føler iallefall at det da blir enklere å finne det jeg er på jakt etter... vet at søke funksjonen er tilstede, mulig jeg er helt mongo når det gjelder dette... :roll:

er iallefall min mening

Hadde vært supert :wave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få Kjøp & Salg delen sku det vært undermapper, Kjøp & salg -> volvo feks, ford, saab osv. feks ei om Felger, DIV.. you name it! DA blir den kjøp & salg mappa bedre å bruke.

Ja det står respekt til de gutta som driver dette bilforumet!!!

"We ride together, We die together, Volvo boys 4 life"

Volvoen: 83` 244 blå. 235000 km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å måtte skuffe Crewet på forumet... Men det ble ikke mere oversiktelig... Ble bare vanskeligere å finne deler...... *klaske-pane* :rolleyes:

Edit: Liker ideen om et eget kjøp og salg får hvert merke.... Det har vert rått...

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om folket her er erfarne med QXL, vet man alle at det er lettere å selge deler til volvo, om det ligger under volvo.

Legger man det under "øvrigt", er det kanskje 1 av 100 som går inn dit!

ps. dette er estimerte tall og gjerne litt overdrevne, men det er _stor_ differanse i hvor mye besøk/treff man får på annonsen sin.

riktignok kan man bruke søkefunksjon, men jeg mener man skal søke etter del, ikke etter merke.

feks. volvo 1031 bakaksel.. folk staver gjerne feil, etc.

det er da lettere å søke etter 1031, enn "volvo 1031 bakaksel".

men dog: om alle poster annonser i samme forum, er plutselig ikke 1031 entydig med volvo bakaksel! da vil man plutselig få opp "got rice" deler, neon-lys, o.l.

man vil mao. få et filtreringsproblem når antall annonser øker, noe som fører til at det blir vanskelig å bruke forumet.

nå kan man riktignok si at "folk skal skrive skikkelig salgstittel", men folk er folk! Det er menneskelig å feile, man kan ikke stole på at alle staver riktig, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om folket her er erfarne med QXL, vet man alle at det er lettere å selge deler til volvo, om det ligger under volvo.

Legger man det under "øvrigt", er det kanskje 1 av 100 som går inn dit!

ps. dette er estimerte tall og gjerne litt overdrevne, men det er _stor_ differanse i hvor mye besøk/treff man får på annonsen sin.

riktignok kan man bruke søkefunksjon, men jeg mener man skal søke etter del, ikke etter merke.

feks. volvo 1031 bakaksel.. folk staver gjerne feil, etc.

det er da lettere å søke etter 1031, enn "volvo 1031 bakaksel".

men dog: om alle poster annonser i samme forum, er plutselig ikke 1031 entydig med volvo bakaksel! da vil man plutselig få opp "got rice" deler, neon-lys, o.l.

man vil mao. få et filtreringsproblem når antall annonser øker, noe som fører til at det blir vanskelig å bruke forumet.

nå kan man riktignok si at "folk skal skrive skikkelig salgstittel", men folk er folk! Det er menneskelig å feile, man kan ikke stole på at alle staver riktig, etc.

Tror faktisk ikke jeg har vært innom Andre forumet noen gang jeg :rolleyes:

Har faktisk knapt vært andre plasser en på volvo forumet.. hehe.. var litt på opel og på happenigs og slikt.. men det er 1 av 100 ganger :D .. hehe..

Men et eget K&S forum for hvert merke hadde vært SUPER enkelt.. Da kan man surfe inn dit å finne alt til sitt merke.. Og slippe å se alle andre merker også.. :scared

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den type holdninger som ØDELEGGER forumet!

Jeg vil nå si det er holdningen til arrogante drittunger som deg, som tror de eier hele forumet, som ødelegger det.

Edit: Hvis du mener dette forumet er helt feil, så står du helt fritt til å lage ditt eget forum for Volvo-folk med dine regler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider