Gå til innhold

koffor? kjøp å salg på volvo 240 forumet?

Ranger emnet

volvo264

Anbefalte innlegg

Kan vi ikke gjøre det sånn at vi lager EN tråd til kjøp og salg (av Volvo ting selvfølgelig), som det bare er lov å poste annonser og spørsmål til produktet i? Og hvor resten forretningene gjøres i PM??

Og så hadde det vært greit om folk så sletta innlegget etter la oss si 30 dager eller når tingen ble solgt??

Hmm? God/dårlig idè?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil nå si det er holdningen til arrogante drittunger som deg, som tror de eier hele forumet, som ødelegger det.

Edit: Hvis du mener dette forumet er helt feil, så står du helt fritt til å lage ditt eget forum for Volvo-folk med dine regler.

Stakkars deg... bli i hvert fall gammel nok til å øvelseskjøre før du uttaler deg om noe du tydeligvis har satt deg fryktelig lite inn i. Håper og regner med at du tar det jeg skriver nå seriøst, og slutter å drite deg ut.

Se forresten her folkens:

Poll om kjøp&salg-forum

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg... bli i hvert fall gammel nok til å øvelseskjøre før du uttaler deg om noe du tydeligvis har satt deg fryktelig lite inn i. Håper og regner med at du tar det jeg skriver nå seriøst, og slutter å drite deg ut.

[/size] [/b]

Vell, det jeg hvertfall får med meg er at du er den som klager i alle threads som omhandler ting på forumet. Hvis du er så jævli misfornøyd så lag ditt eget forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell, det jeg hvertfall får med meg er at du er den som klager i alle threads som omhandler ting på forumet. Hvis du er så jævli misfornøyd så lag ditt eget forum.

Da er det helt tydelig at det er MYYYE du IKKE har fått med deg. Men du, dette er et bilforum, ja nettopp BILforum. Kanskje du burde bli gammel nok til å sitte bak rattet på en bil først, før du uttaler deg altfor høyt...!

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det helt tydelig at det er MYYYE du IKKE har fått med deg. Men du, dette er et bilforum, ja nettopp BILforum. Kanskje du burde bli gammel nok til å sitte bak rattet på en bil først, før du uttaler deg altfor høyt...!

Jaja, er vel snart på tide å slutte å konstant gå etter alderen på folk. Alle vet at det er siste utvei når man ikke har noe bedre å slå i bordet med. Jeg synes det faktisk er på tide at du oppfører deg som om du er ~25 (hvis ikke profilen din lyver) og sjekke facts før driver å slenger rundt deg med drit. Hvis du hadde tatt deg tiden til å sjekke min profil ville du sett at jeg var gammel nok til å kjøre bil alene for mange år siden.

Uansett hvor mye bilforum dette er, så kommer man ikke unna det faktum at det må være en viss struktur på det. Slik det er nå så klarer ikke folk å lage trådnavn som er passende (dette er jo nesten forklarende, men fortsatt må man inn i tråden for å forstå hva man er ute etter). Hvis folk klarer å lage trådnavn som er gode, så kan man også bruke søkefunksjonen!

Du klager jo massivt på at dere ikke får ha Kjøp/salg inne på volvo-delen av forumet, ettersom dette er et BILforum (som du så fint sier det) og ikke et volvoforum så må dere bare pent ta til takke med den strukturen som administratorene har satt opp til. Hvis du synes dette er helt for jævli så kan du jo f.eks lage et eget Volvo-forum hvor dere volvo-fans får lage så mange kjøp/salg-ting dere vil og putte de akkurat der dere ønsker. Jeg skal med glede være den første som står i køen for å ønske dere lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, er vel snart på tide å slutte å konstant gå etter alderen på folk. Alle vet at det er siste utvei når man ikke har noe bedre å slå i bordet med. Jeg synes det faktisk er på tide at du oppfører deg som om du er ~25 (hvis ikke profilen din lyver) og sjekke facts før driver å slenger rundt deg med drit. Hvis du hadde tatt deg tiden til å sjekke min profil ville du sett at jeg var gammel nok til å kjøre bil alene for mange år siden.

Uansett hvor mye bilforum dette er, så kommer man ikke unna det faktum at det må være en viss struktur på det. Slik det er nå så klarer ikke folk å lage trådnavn som er passende (dette er jo nesten forklarende, men fortsatt må man inn i tråden for å forstå hva man er ute etter). Hvis folk klarer å lage trådnavn som er gode, så kan man også bruke søkefunksjonen!

Du klager jo massivt på at dere ikke får ha Kjøp/salg inne på volvo-delen av forumet, ettersom dette er et BILforum (som du så fint sier det) og ikke et volvoforum så må dere bare pent ta til takke med den strukturen som administratorene har satt opp til. Hvis du synes dette er helt for jævli så kan du jo f.eks lage et eget Volvo-forum hvor dere volvo-fans får lage så mange kjøp/salg-ting dere vil og putte de akkurat der dere ønsker. Jeg skal med glede være den første som står i køen for å ønske dere lykke til.

Gidder ikke diskutere i lange tider med deg, så for å gjøre en lang historie kort: :ass

lol

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nå si det er holdningen til arrogante drittunger som deg, som tror de eier hele forumet, som ødelegger det.

Edit: Hvis du mener dette forumet er helt feil, så står du helt fritt til å lage ditt eget forum for Volvo-folk med dine regler.

Jeg tror faktisk forumets regler er imot personlige angrep!

Ser ikke helt hvorfor du skal komme inn hit med slike utsagn.

if (get($kritikk) == "konstruktiv") {

accept($kritikk);

}

else {

deny($kritikk);

}

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprinnelig skrevet av CrZy_T

Jeg vil nå si det er holdningen til arrogante drittunger som deg

Siden dette er en diskusjon.. Ser jeg ikke hvorfor du skal angripe ved å slenge dritt mot en person.. En ting er å diskutere, men en annen ting er å skjelle ut folk.. Noe man ikke burde gjøre i en diskusjon..

Det vil jeg se på som svakt.. :evilspide

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting kan i begynnelsen virke uvant, men hvis dere gir det og oss en sjanse, så blir det nok bedre.Bare gi oss litt tid til å jobbe med sakene så kommer vi nok i mål tilslutt.

Omtrent det samme sa Hitler i begynnelsen av sitt imperie..

-Og vi husker alle hvordan det gikk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du link til den uttalelsen fra Hitler?

For å si det sånn..

Han tok selvmord i 1945...

Beklager hvis jeg er fornærmende, det er ikke ment sånn, kjøp og salg fungerer sikkert bra, men kan en av admin svare meg:

Gir dere faen i hva brukere synes?

Eller ser dere bare ikke det vi skriver?

Nytt spørsmål:

Hvor lang tid hadde dere brukt på å lage en ekstra mappe/link under hvert merke som het kjøp og salg, kontra tiden dere prøver å forklare hvor fint og flott Kjøp og salg forumet deres er?

En sammenligning:

Sønnen til Henry Ford, Edsel drømte om å lage sin egen bil. Etter farens bortgang ble drømmen hans virkelig, om jeg ikke tar helt feil mener jeg den Ford Edsel kom i ca. 58, hva skjedde? Den ble en flopp. Mener at den ble tatt vekk i 59. Han skjønte at det var en feil.

På Bilforumet.net var det noen sjeler som synes at vi burde ha kjøp og salg i egen link/mappe. Før hadde alltid kjøp og salg ligget i merkene, til admin/moderators store forergelse.. Så fikk de muligheten til å bytte. Og det gjorde de. De laget et eget kjøp og salg, Hvor genialt var ikke det? Admin/Moderator var glade, men det ble en flopp. Hva skjer?

Forskjellen mellom de to?

HAN gjorde noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider