Gå til innhold

Bilforumet er over-moderert!

Ranger emnet


Er bilforumet.net over-moderert?  

195 stemmer

  1. 1. Er bilforumet.net over-moderert?

    • JA!!!
      104
    • Nei
      72
    • Ingen mening...
      21


Anbefalte innlegg

hehe.

la oss ikke få oppheng i det.

kom heller med konstruktiv kritikk nå da.

 

jeg ser egentlig på hele tråden som litt panikkaktig...

det skal faktisk ganske mye til før du ikke får sagt ditt budskap på dette diskusjonsforumet.

hvis du mener det er vannskelig å uttrykke deg her pga reglene, så er du jammen meg sær :)

Jau, må si meg enig.. Tenkte forresten at du skulle påberope deg 'admin' retten :rolleyes:

 

Syns det er mye rart ute å går på forumet, så litt regler er vel greit. Men kanskje slette enkelte innlegg istedenfor hele tråder i enkelte tilfeller? + at jeg synes det er mange tråder som bør slettes framfor en del som faktisk blir det, men men, ikke min jobb :)

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grunnen til at Volvo-folk kjøper og selger så mye deler er at vi er aktive med bilene våre, og på forumet, og delene til bilene våre holder lenger enn delene til japsebiler o.l. ;)

 

Litt off-topic, Er ikke dette litt selvmotsigende? Dere bytter deler oftere fordi de holder lengre? ;)

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off-topic, Er ikke dette litt selvmotsigende? Dere bytter deler oftere fordi de holder lengre? ;)

 

Nei, det er ikke det. Det som menes er at vi kan selge brukte deler fordi de har lang levetid, og fortsatt er i fullgod stand etter mange års bruk. De aller fleste Volvo-folka bytter deler for å oppgradere til bedre/sterkere deler eller fordi de pusser opp bilene. Det er heller sjeldent at det byttes deler på dem fordi de har tatt kvelden! Fatter du det nå...?

 

Men, som Håkon A sier, vi må prøve å holde oss til temaet! (Måtte bare forklare Karina det hun ikke skjønte)

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter du det nå...?

Det er jo ingen grunn til å bli uforskammet. Jeg er ikke kjent for å være idiot. Seff skjønner jeg at folk selger og kjøper brukte deler, men jeg syntes det var litt morro det du skrev. Men men.. beklager off topicen Håkon..

 

Lykke til i kampen for å endre kjøp/salg da :)

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha.

så patetisk.

du bumper denne tråden fordi du vil ha flere som skal være enig med deg tenker jeg at vi sier...

i stede for å klage, kan du heller yte litt for fellesskapet.

 

Hva med å endre kjøp og salg forumet ?

 

Jeg synst det STINKER SÅ INN I HE***** !!!!!

 

Her en dag skulle jeg faktisk prøve å BRUKE det.. Men det ble ikke fordi jeg F*** ikke fant ut hvordan jeg legger ut noe !!!

 

Hva med å legge ved en bruksanvisning og en "guide" for å legge ut ting? :rolleyes:

 

Jeg tror det var din ide at kjøp og salg forumet skulle være slik det er nå.. derfor kan ikke du innrømme at det egentlig er ganske dårlig slik det er nå..

 

Tenk hvor ENKELT det hadde vært, om Hvert bil merke hadde hvert sitt K&S..

 

Jeg var også inne å kikka.. så etter noe volvo deler.. men fant bare dumper som spilte ja vi elsker og slike ting.. ingenting om volvo..

 

Hadde volvo (og andre bilmerker) hatt hvert sitt K&S, kunne jeg (og andre med volvo) gått inn der og funnet deler til volvo og ikke ja vi elsker dumper og slikt.

 

(j"ja vi elsker" dumper er dem som lager alle mulige slags nyse lyder og shit)

 

Min mening, er det at slik det er i dag.. Its WAY TO WEEK ! chicken

 

EDIT:

 

Hva kaller vi dette ? Jeg prøvde å kontakte en selger.......

 

Only registered users can contact sellers. Please · register so that you can safely contact other users.

 

Så står det samtidig i øverste høyre hjørnet:

Velkommen, AlpejoHn.

Du besøkte oss sist: I dag kl 15:52

Private meldinger: 0 uleste, Totalt 37.

 

Da sier jeg.. Fungsjonelt ? Nææææææ :roll:

 

Og foresten, jeg kom på en ting til.

Hvorfor i F*** har min signatur blitt endret på, når jeg ser andre som har MYE med dritt i den en det var i min...

Og dem har ikke blitt endret på enda en gang..

 

Meningsløst :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

 

Mvh.

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi jobber med å forbedre kjøp og salg delen.

signaturen din var sikkert for lang.

les reglene.

 

Nja, den var kanskje litt lang.. Men har sett flere her som har hatt lengre, og som IKKE har blitt endra på..

 

Å din er jo ikke akkorat et par linjer helder da :rolleyes:

 

Synst det er bare dumt at det ikke ska kunne gå and å selge ting i dem trådene delene/det som selges hører til..

 

Sunst det fungerer helt SUPER FINT!

Dem som surfer i de forumene og ser på dem daglig.. får med seg at der er vist noen som selger et panser, det trenger jeg! kaching! så slipper man å rote seg inn på K&S å bla igjennom mange polo deler før man endelig finner det panseret.. søke ja.. men synst den fungerer relatift dårlig :rolleyes:

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha.

så patetisk.

du bumper denne tråden fordi du vil ha flere som skal være enig med deg tenker jeg at vi sier...

i stede for å klage, kan du heller yte litt for fellesskapet.

 

Jøss for en voksen oppførsel du utviser Håkon! Du gjør deg virkelig bra som administrator. Gir virkelig et godt inntrykk av forum-crewet. Har ikke sagt et ord om at jeg vil ha folks samtykke. Jeg vil at folket på forumet skal få vise hva de mener. Hadde jeg ønsket at folk bare skulle stemme det samme som meg, så hadde jeg ikke laget de alternativene jeg har gjort i pollen! Grow up!!

 

By the way, hva vil du at jeg skal gjøre for å yte mer for fellesskapet? Det du kaller klaging er egentlig ment som en hjelp til fellesskapet, på det grunnlag av jeg tror en stor del av fellesskapet ikke er enige i alt som blir gjort her. Ref. kjøp&salg.

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår