Gå til innhold

Bilforumet er over-moderert!

Ranger emnet


Er bilforumet.net over-moderert?  

195 stemmer

  1. 1. Er bilforumet.net over-moderert?

    • JA!!!
      104
    • Nei
      72
    • Ingen mening...
      21


Anbefalte innlegg

Jøss for en voksen oppførsel du utviser Håkon! Du gjør deg virkelig bra som administrator. Gir virkelig et godt inntrykk av forum-crewet. Har ikke sagt et ord om at jeg vil ha folks samtykke. Jeg vil at folket på forumet skal få vise hva de mener. Hadde jeg ønsket at folk bare skulle stemme det samme som meg, så hadde jeg ikke laget de alternativene jeg har gjort i pollen! Grow up!!

 

By the way, hva vil du at jeg skal gjøre for å yte mer for fellesskapet? Det du kaller klaging er egentlig ment som en hjelp til fellesskapet, på det grunnlag av jeg tror en stor del av fellesskapet ikke er enige i alt som blir gjort her. Ref. kjøp&salg.

 

Jeg er Ikke enig :rolleyes:

 

Hva med å drite i hele kjøp og salg delen, og la folk bare selge deler på trådene til det spsifikke merket ?

 

Jeg har en 242 stol, den kan jeg legge ut på 242 forumet (som ikke eksisterer lenger, men da på 200 Serien forumet) Folk som har 240, er inne der ganske ofte.. Og da er det ikke akkorat LETT å ungå å se det. og dem som trenger en 242 stol... ser den og kanskje kjøper den.. hadde den vært på kjøp og salg.. er det sikkert ingen som hadde funnet det.

 

Og Håkon.A, du skal få æren av å fortelle meg hvordan dette kjøp og salg forumet fungerer..

 

Hvordan legger jeg ut anonse ? :rolleyes:

Har såtte å glott på det forumet over lengere tid uten å finne ut hvordan det gjøres.. Mulig jeg er dum ja.. Men jeg ser vertfall ingenting chicken

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er Ikke enig :rolleyes:

 

Hva med å drite i hele kjøp og salg delen, og la folk bare selge deler på trådene til det spsifikke merket ?

 

Jeg har en 242 stol, den kan jeg legge ut på 242 forumet (som ikke eksisterer lenger, men da på 200 Serien forumet) Folk som har 240, er inne der ganske ofte.. Og da er det ikke akkorat LETT å ungå å se det. og dem som trenger en 242 stol... ser den og kanskje kjøper den.. hadde den vært på kjøp og salg.. er det sikkert ingen som hadde funnet det.

 

Og Håkon.A, du skal få æren av å fortelle meg hvordan dette kjøp og salg forumet fungerer..

 

Hvordan legger jeg ut anonse ? :rolleyes:

Har såtte å glott på det forumet over lengere tid uten å finne ut hvordan det gjøres.. Mulig jeg er dum ja.. Men jeg ser vertfall ingenting chicken

 

Det ser ut som du allerede har funnet denne tråden : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=77666 , så noen videre forklaring på hvordan du legger ut annonse trengs vel ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som du allerede har funnet denne tråden : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=77666 , så noen videre forklaring på hvordan du legger ut annonse trengs vel ikke.

 

For å si/gjøre det på enkleste måte (noe kjøp og salg forumet ikke gjør) så forstod jeg ikke den dritt av det..

 

Det var frem og det var tilbake, logg ut, logg in, steng nettleseren opne oppigjen inn på K&S men ikke på den måten det var på en annen osv...

 

Det KAN rett og slett bare ikke være SÅÅÅ SINNSYKT vanskelig å lage en knapp som heter "Legg ut annonse"

 

I steden for å måtte logge ut lukke leseren opne den igjen, lokke inn, inn på bilforumet.net men ikke på den vanlige måten men inn der og der og ja.......

 

Er det mest INNVIKLA jeg har vært med på!

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkurat ufrivillig fjernet en tråd fra Golf 4 forumet.... (Sikkert fordi den inneholdt salg av en artikkel...)

 

Hvorfor være så firkanta på dette med kjøp og salg??

 

Dersom man skal selge noe må det etter forumets regler strengt tatt opprettes 3 tråder..:

 

Ta for eksempel salg av et justerbart senkesett:

 

Tråd 1.

Forumet for gjeldende bilmerke.

Her kan det være greit å dele erfaringer om senkesettet, fordeler/ulemper med å bytte det, hvilke merker som er best osv....

 

Tråd 2.

Teknikk forumet.

Tips for montering av settet, smarte triks osv...

 

Tråd 3.

Kjøp/Salg forumet.

Her skal jo tråden egentlig ligge...

 

Synes det blir passe unødvendig å skille så strengt mellom forumene, siden temaene ofte flyter litt i hverandre. Mye lettere om alt hadde liggi i Golf 4 tråden, for i bunn og grunn hører alt til her. Blir jo bare rot om man skal se helt svart/hvitt på ting..

 

Men så er jeg en enkel sjel da........ notin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkurat ufrivillig fjernet en tråd fra Golf 4 forumet.... (Sikkert fordi den inneholdt salg av en artikkel...)

 

Hvorfor være så firkanta på dette med kjøp og salg??

 

Dersom man skal selge noe må det etter forumets regler strengt tatt opprettes 3 tråder..:

 

Ta for eksempel salg av et justerbart senkesett:

 

Tråd 1.

Forumet for gjeldende bilmerke.

Her kan det være greit å dele erfaringer om senkesettet, fordeler/ulemper med å bytte det, hvilke merker som er best osv....

 

Tråd 2.

Teknikk forumet.

Tips for montering av settet, smarte triks osv...

 

Tråd 3.

Kjøp/Salg forumet.

Her skal jo tråden egentlig ligge...

 

Synes det blir passe unødvendig å skille så strengt mellom forumene, siden temaene ofte flyter litt i hverandre. Mye lettere om alt hadde liggi i Golf 4 tråden, for i bunn og grunn hører alt til her. Blir jo bare rot om man skal se helt svart/hvitt på ting..

 

Men så er jeg en enkel sjel da........ notin

 

Det du mener å si er at vis du skulle sette på senkesett, og ikke helt viste hvordan.. å du spurte om d i golf 2 forumet.. så ville det ikke vær lov for den må ligge i Teknikk forumet ?

 

Vist det stemmer.. så sier jeg bare FUCKING AY! Da snakker vi firkant forum..

 

Det KAN bare ikke være så strengt.. det er altfor SYKT..

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du mener å si er at vis du skulle sette på senkesett, og ikke helt viste hvordan.. å du spurte om d i golf 2 forumet.. så ville det ikke vær lov for den må ligge i Teknikk forumet ?

 

Vist det stemmer.. så sier jeg bare FUCKING AY! Da snakker vi firkant forum..

 

Det KAN bare ikke være så strengt.. det er altfor SYKT..

 

Det er det heller ikke....selvfølgelig kan en ta opp problemstillinger om et senkesett etc på Golf 2 forumet! Teknikkforumet er for spesielt interesserte..

 

Men IKKE kjøp/salg...og det har vel de fleste nå fått med seg ;)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DR_S:

 

Er det for å vise at dere kan at dere ikke tar forslagene til brukerene?

Eller fordi dere vil vise oss at dere klarer å lage et K&S forum?

 

Har et par forslag til hvordan dere kan lage et K&S forum:

nr. 1:

lag et K&S forum,men spesifikt for hvert merke, slik at alle deler til Volvo ligger under en volvo mappe i K&S, eller alle deler til BMW under K&S. Dette kunne bli gjort ved at man valgte merke for del under selve "Lag annonse".

Nr.2:

Legg en mappe under hvert merkeforum med kjøp og salg.. At dere nekter f.eks. K&S annonse i volvo 200-serien er bra.. Men hva med å lage en mappe i Volvo-mappa? Er det masse jobb og gjøre dette for hvert merke? Prøvde i en anna tråd på svar på hvor lang tid det ville tatt,men har enda ikke fått svar..

 

Jeg er et impuls-menneske, som mange andre.. Jeg ser litt her og der, ser jeg noe interesant som jeg igrunn ikke behøver,men hadde vært artig å ha, evnt. sette inn gjør jeg det... Har kjøpt elektriske vinduer, turbomåler, ratt +++ på impuls. Har ikke kjøpt noe som helst fordi jeg MÅTTE ha det.. Sånn som K&S er nå funker ikke detta.. jeg vil ikke ha deler til Toyota, BMW, Vag eller sånne type biler.. jeg vil ha Volvo.. eller gamle renault 8 deler,men poenget er at jeg sådan er "underutvikla" til å skjønne deres "enkle" K&S forum..

"Logg ut, lukk nettleser, åpne nettleser, logg inn, men IKKE på bilforum.net, men K&S forum, hvis ikke fungerer det ikke" Det er IKKE så lett.. Beklager..

Dere er flinke,men her har dere bomma litt kanskje...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å drite i hele kjøp og salg delen, og la folk bare selge deler på trådene til det spsifikke merket ?

 

For meg som ikke har lyst til å ha 10 sider annonser når jeg trykker "Nye innlegg" fungerer det nye forumet greit, men det virker som det nye ikke er spesielt lettvindt å bruke. For å la brukerne vinne kunne jo k&s vært delt opp i merker, men ligge der det ligger. (Samt fikset dette med ut og innlogg)

Bare husk at K&S ikke er øremerket Volvo..virker som det er det som er "verst" rammet. Så Håkon, det holder sikkert at du oppretter en egen Volvo K&S :)

 

Angående crew så gjør vel de som best de kan, men å gå inn på 10,000 signaturer for å sjekke om de er 5 linjer lange er jo latterlig å forlange.

For å hjelpe til kan jo alle som ser crappye overskrifter, støtende innlegg/bilder og laaange signaturer rapportere posten. Det er jo umulig å følge med på alle tråder og alle poster, selv om du bruker mange mange timer på forum. Dette er jo drevet frivillig og ingen har betalt for det.

Og er det såå jævlig å bruke bilforumet, hvorfor ikke bare lage ett eget forum?

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg som ikke har lyst til å ha 10 sider annonser når jeg trykker "Nye innlegg" fungerer det nye forumet greit, men det virker som det nye ikke er spesielt lettvindt å bruke. For å la brukerne vinne kunne jo k&s vært delt opp i merker, men ligge der det ligger. (Samt fikset dette med ut og innlogg)

Bare husk at K&S ikke er øremerket Volvo..virker som det er det som er "verst" rammet. Så Håkon, det holder sikkert at du oppretter en egen Volvo K&S :)

 

Angående crew så gjør vel de som best de kan, men å gå inn på 10,000 signaturer for å sjekke om de er 5 linjer lange er jo latterlig å forlange.

For å hjelpe til kan jo alle som ser crappye overskrifter, støtende innlegg/bilder og laaange signaturer rapportere posten. Det er jo umulig å følge med på alle tråder og alle poster, selv om du bruker mange mange timer på forum. Dette er jo drevet frivillig og ingen har betalt for det.

Og er det såå jævlig å bruke bilforumet, hvorfor ikke bare lage ett eget forum?

 

Grunnen til at det er mest Volvo, volvo deler og slikt som blir tatt opp, er nåk ikke for at dem som liker volvo vil ha eget forum.. Men for det er dem som liker volvo som klager.. og tar volvo som et eksempel :) Og som alle vet så er det jo "volvo" det er snakk om.. da tenker jeg på en haug med deler :D Da må man bare avogtil kvitte seg med litt "skrot" for den som selger, men gull for den som kjøper.. og da må man nesten ha en marknads plass som fungerer enkelt når man har mange deler og omsette :)

 

Så noe eget volvo K&S er det ingen som ber om.. Men det med bilmerke inndelingen synst jeg er en strålende ide.

 

Samt å gjør det ENKELT å legge inn annonser.. Jeg har fortsatt ikke fått forklart så jeg forstår det hvordan man gjør det :rolleyes:

 

Mvh.

:scared

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår