Gå til innhold

Gatebil 2005

Ranger emnet

mANlAC

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stemmer det ja:D Ja, jeg så den corsa'n...pen bil det:) Huff...kjedelig at jeg ikke var ferdig....men til Rudskogen skal du se...hihi...Da er vel motoren inne også...2.0 T :D

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått motoren nu ? :police

Jeg kontakter deg snart ang. frakta oppover :p

Joda...nå har jeg ENDELIG fått den...ikke din feil....tollpost sin feil...dem har bare latt den stå der..uten å gi meg noe hentelapp....og da jeg ringet søket dem på feil postnummer...:( Men atkk takk....hvor mye kostet forsendelsen??

+ VW Golf 3 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ey maniac, så vectran din på inner city meet :D så veldig bra ut!

Takk takk....gøy å høre:) Har gjort mye etter den tiden...haha....fått på dobble potter, gitter i fangere, fått på sideskjørt m/gitter, fått inn skinn interiør +++ Kjørte bare forbi den dagen,jeg...så da måtet jeg bare parkere inne på området...:D Men NUH har jeg fått blod på tann....huff, stakkars lommeboka mi..:D :D :D

+ VW Golf 3 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ikke et par bilder å legge ut ?

eller evt. sende? :)

Skal nok få ordnet det ja..må bare låne meg et cam:) Ellers kommer det nok bilder av den både i det nye gatebil-bladet, og på Opel motorsport club'ens sider....:)

+ VW Golf 3 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jeg har bilder jeg faktisk :D

vectrab.JPG

vectrab2.JPG

vectrab3.JPG

:) Maniac: Så du hadde orginal rattet, men hva har du gjort med det får å få den sølv greia på det? Du hadde jo ikke bilen åpen så måtte bare titte forsiktig gjennom vinduene, prøvde å se om jeg kunne se deg, men stod ingen ved bilen din så gadd ikke gå rundt å spørre folk :P

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe....huff..Må ikke legge opp dem bilden da:D Bilen var jo ikke ferdig...ikke skjørt, ikke dobblepotter, ikke gitter i fangerene ++++ hehe....jaja...får vel oppdatere bildene selv snart da....:D :D :D Rattet har jeg ikke laget selv...det er heller ikke orginalt...koster 5000kr nytt :D

+ VW Golf 3 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda...nå har jeg ENDELIG fått den...ikke din feil....tollpost sin feil...dem har bare latt den stå der..uten å gi meg noe hentelapp....og da jeg ringet søket dem på feil postnummer...:( Men atkk takk....hvor mye kostet forsendelsen??

Hmm.. Står vel på pakkseddelen, har den ikke her og jeg skal betale når jeg får interiøret hit opp. Får bare ikke tak i trailersjaføren. Som da ikke er så uvanlig.

Nice bil, når stiller vi opp sammen ? :D

Har også planer om hull i panseret, holder på å vente på prisforespørsel. Så i allefall bra ut om jeg hadde gjort det.

Venter enda på en del stash og HÅPER jeg får den ferdig til den 10'ende. Har du høytalerdeksler også btw ? Forran OG bak, samt til de småe høytalerene ?

Har de i blåfarge men er lei, vil ha mer clean look.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen...trenger noen synspunkter her...har i dag prøvd nye baklykter...og synes egentlig det ble bra...men hva synes dere?? Bør jeg ha dem "vanlige" lexusbaklampene...(som er på bildene ovenfor)...eller disse nye i sorte??:

bakpart_vectra1.jpg

+ VW Golf 3 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Står vel på pakkseddelen, har den ikke her og jeg skal betale når jeg får interiøret hit opp. Får bare ikke tak i trailersjaføren. Som da ikke er så uvanlig.

Nice bil, når stiller vi opp sammen ? :D

Har også planer om hull i panseret, holder på å vente på prisforespørsel. Så i allefall bra ut om jeg hadde gjort det.

Venter enda på en del stash og HÅPER jeg får den ferdig til den 10'ende. Har du høytalerdeksler også btw ? Forran OG bak, samt til de småe høytalerene ?

Har de i blåfarge men er lei, vil ha mer clean look.

Nei, dessverre....nå begynenr det å bli tomt for høytallerdeksler gitt:D

Når vi skal stille sammen ja...hihi...Skal på alle OMC-treffene + Gatebil +++ Så du får bare komme:D:D.... Nå har jeg virkelig fått blod på tann....så dette er bare begynnelsen...hihi....

+ VW Golf 3 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor byttet du ut speilene?

For det første er jo cromme M3 speil utrolig stygt, men når det er en Vectra, hvor panseret og speilene orginalt matcher supert. Nå blir jo det kræsj når du følger linjene.

Nope....linjene følges helt bra på mine:D Ser veldig bra ut...synes iallefall jeg.... Og synes også chrom-speil på en sort bil, også ser bra ut...menmen hver sin smak vettu:D

BTW: Det er ikke M3 speil...men EVO :D:D:D

+ VW Golf 3 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider