Gå til innhold

Gatebil 2005

Ranger emnet

mANlAC

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja vil sej meg uenig eg og. Syns speilene passet veldig bra inn etter det jeg har sitt på bildene. Og jeg har æren av å kjøre rundt i det ene gamle høyre speilet :) hehe

hehe:D:D:D Takk,takk...

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessverre....nå begynenr det å bli tomt for høytallerdeksler gitt:D

Når vi skal stille sammen ja...hihi...Skal på alle OMC-treffene + Gatebil +++ Så du får bare komme:D:D.... Nå har jeg virkelig fått blod på tann....så dette er bare begynnelsen...hihi....

Shitty, jeg må lakkere alle på nytt så jeg er litt lat :p

Hehe, jeg skulle jo egentlig selge bilen men så¨dukket det opp en haug med sponsorer, tja... Hvis du kommer opp til Nord-norge en gang så hyl i fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har noe mening om baklampene a??? :D

HEY MANIAC

JOOO jeg har meninger jeg og!

Syns de blanke var knalle, men de svarte er coolere. Alle har jo cromma lexus lykter for tiden, og det suger. Så de svarte må du ha! (jeg har svaret på allt)!!

Bilen din er blitt så JÆÆVLIG RÅÅ!!! Tar helt av jo, orgasmisk kul faktisk! Hihi

Alt står i stil jo, skjønner ikke hva alle disse andre rånerne klager på.... Speilene passer som faen. (De er mest sannsynlig bare sjalu siden du har den beste bilen)!!!!

Dessuten skal du hvertfall IKKE fjerne vingen din. Den er jo såå fin :D

(Ikke tenk på å fjern den engang).

Bare å legge ut enda flere biler :D

Stå på videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEY MANIAC

JOOO jeg har meninger jeg og!

Syns de blanke var knalle, men de svarte er coolere. Alle har jo cromma lexus lykter for tiden, og det suger. Så de svarte må du ha! (jeg har svaret på allt)!!

Bilen din er blitt så JÆÆVLIG RÅÅ!!! Tar helt av jo, orgasmisk kul faktisk! Hihi

Alt står i stil jo, skjønner ikke hva alle disse andre rånerne klager på.... Speilene passer som faen. (De er mest sannsynlig bare sjalu siden du har den beste bilen)!!!!

Dessuten skal du hvertfall IKKE fjerne vingen din. Den er jo såå fin :D

(Ikke tenk på å fjern den engang).

Bare å legge ut enda flere biler :D

Stå på videre

hehe;) Jøss...du her...Nå ble jeg jammen overrasket...hihi.. Du er en knupp;)

Blir nok dem sorte:D:D:D

Ring meg a...!

+ VW Golf 3 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tony hvis du leser denne så send meg mobilnummeret ditt på PM eller noe slikt, traileren kommer til Oslo i morgen!

vel... Jeg ville ha tatt de svarte lyktene, lexus skal jo alle ha på de forbanna bilene. Men jeg var først ute i Norge med de lyktene så jeg er glad :p

Da ordnet det seg alikevel, skjønte jeg.....Så ikke mld før nå:(

+ VW Golf 3 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

For det første er jo cromme M3 speil utrolig stygt, men når det er en Vectra, hvor panseret og speilene orginalt matcher supert. Nå blir jo det kræsj når du følger linjene.

Helt enig. Bilen hadde sett mye finere ut med orginale svarte speil. Å 99 listen som er chrome på grillen.

Da hadde den begynnt å bli pen. Klare orginale bremselys bak hadde også vært å fåretrukket :)

Min mening iverthfall.

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet bil du har der! Synes selv att evo scoopet på panseret passa helt knall!! Men ville nokk ha hatt svarte evo speil. (liker ikke så mye brytninger) Svarte leksus bak blir bra! Da mangler du bare noen fete 18-19" og ett justerbart senkesett!

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider