Gå til innhold

Mitt Prosjekt av Brille2K

Ranger emnet

Brille2k

Anbefalte innlegg

• Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg trenger den som går fra forgasseren til filteret altså hele rører... de forbanna pakkisa som stjal kn filteret som satt der skjønte ikke hvordan man kun tok av det så de stjal hele jævla dritten.. Håper seriøst jeg finner de jævla en da så skal jeg faen ta meg frise banke svina og grise pule de stakkars rævhøla dems med ett jæva skru jærn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, er ikke helt i form om dagene, så jeg er ikke helt med.

Si en pris, så får du filteret og ellers det du trenger fra delebilen min (1.6 CL)

Det går bra.. er ute etter dette så billig som mulig da denne bilen har kosta meg en del nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ble det med det speilet? Var det til salgs eller ikke? Har lyst på det jeg.

JEg har helt ærlig ikke en eneste anelse om hvor det har blitt av men skal få leita litt til så sier jeg i fra til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Jeg får oppdatere litt her da. Sitter fortsatt å venter på svar fra forsikringsselskapet om svar. ringte i dag og fikk bedskjed om att saksbehandler skulle ringe meg opp igjenn... har enda ikke skjedd noe... arg

Bilen blir snart startet på igjenn og da skal jeg få tinna på audihåndtaka og tinne igjenn viskerhullet som er åpent. kanskje se om jeg får flytta viskeren midt på... leter etter vr6 understell oxo og det skal komme en del bling bling deler som jeg skal handle på ebay.de... men først litt ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Ja Ja da blir det jobb hunt på meg i en tid framover.

Vurderer sterkt å slege bilen min nå da jeg aldri får sett noe lys i tunellene på mine prosjekter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag på jobben har jeg skrudd av det stabbsteget som er på forstillinga fra den gammle gti bilen min. det jeg lurer på er om noen her har peiling på hva jeg kan bruke til å rense den så den blir rein og eventuelt hvor jeg kan få kjøpt nye foringer og skruer til den. det var meget rustent men kanskje jeg kan bruke noe rust fjerner og slikt for å redde den :) Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider