Gå til innhold

Mitt Prosjekt av Brille2K

Ranger emnet

Brille2k

Anbefalte innlegg

• Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

relè 19 og 99 er ett fett

Sjekk DIY tråden.

99 er bare for justerbart vindusviskerinterval og 19 er med standar timings

Ok men det må jo mangle noe på den sikrings boksen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i morgen skal jeg få satt bilen litt mere i sammen. men skal oxo skru av døren for å sende dem til sveising... skal ha på audi 80 dør håndtak uten nøkkel hull... gleder meg til å få de døren til bake. skal prøve å huske å få tatt noen bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

I dag skal jeg sende bilen til sveiseing og noe annet små fiks.

Skal sveise på 80 dørhåndtak sveise igjenn det gammle hullet som er etter den ene vinduskeren. skal fikse tenningslåsen og litt på det elektriske... Nå gleder jeg meg til å få bilen på veien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da var bile sendt av gårdet eller det vil si min bror og jeg skulle taue den og vi komm ikke lenger enn til rundkjøringa på gjelleråsen.. der sa det pang for i dame ikke holdt vikeplikten sin og ikke så slepetauet mellom bilene.. så da endte jeg opp med en forbanna paugot 407 i fronten på bilen min :( finnes seriøst ingen lykke her i min bilverden... skal bare stelle litt i heimen nå så skal jeg laste opp bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen brilla! Gullhår ere manko på.

Nei er tydelig hvis super manko på det her ja.. er det kanskje noen som har litt for mange av dem og som kanskje vil donere bort noen til meg??? hehe

Har hatt mange sånne nesten ulykker hvor folk ikke ser tauet.. selvom vi kjørte firmabil fra jobben med lys på taket osv så, holdt flere på å kjøre på tauet.. bare flaks at ingenting skjedde.. men få opp noen bilder da:)

Bilden kommer jeg skal prøve å få lagt dem inn i morgen da det ikke vil virke på min maskin i det hele tatt... har bildene på mobilen og noe er galt enten med usb kabelen eller telefonen min.. men bilden skal jeg få flekka opp uansett......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått pælma bilden inn på maskina...

Starter da med hvordan bilen så ut før jeg trilla den av gårde.

Photo-0064.jpg

så starter ferden og jeg sitter da i bilen og min bror kjører ut i rundkjøringen for det ikke er noen biler der, Jeg har da ikke noe annet valg enn å følge etter siden jeg henger i ett jævla forbanna tau. da kommer det en dame i en paugot 407 hun ser da ikke tauet og jeg bremser febrilskt så hun kanskje bare kjører rett over tauet i stede.. Men nei da min bror sitte der å gasser og jeg blir dratt etter hehe så det smeller ikke hardt men nok til att min lille skjønnhet får noen voldsomme skjønnhetsfeil.. her kommer bildene..

Photo-0068.jpg

Photo-0069.jpg

Photo-0070.jpg

Photo-0071.jpg

Tok ett par bilder av motpartens bil oxo.. for Bitchen min beit tilbake skal du se :)

Photo-0072.jpg

Photo-0073.jpg

Bilden kan være litt dårlige da de er tatt med mobilen min..

Så kommer det som er kjipest av alt da... Jeg har jo ikke forsikring på bilen men jeg ble jo tauet og kjørte ikke på egen motorkraft. driver å ringer litt rundt til forsikrings selskaper i dag for å finne ut av dette.. er i hovedsak ikke jeg som har skylden her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjipern... :( har du extra 90 fanger nå da?

ja det er kjipt... jeg har 90 fanger ja men sender bilder og skademelding til hennes forsikringsselskap i morgen :) hu skal pent få betale for det hele...

Lenke til kommentar
Del på andre sider