Gå til innhold

Mitt Prosjekt av Brille2K

Ranger emnet

Brille2k

Anbefalte innlegg

Hva jeg kan bruke til å rense den så den blir rein?

Avfetting og oppvaskbørste til alt av dritt er borte..

Stålbørste til all løs rust er borte, så maler du staget med Hammerite..

Og eventuelt hvor jeg kan få kjøpt nye foringer og skruer til den?

http://www.Hovwdiaudi.dk - Mye billige orginaldeler

Powerflex foringer f,eks..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen her som vet hvor jeg kan få tak i billig vr6 understell? eller G60 understell??? skal prøve å få laget meg en liste over ting jeg trenger for å få komplett understell som er litt vassere enn 1,8 cl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss eg ikkje tar feil så er understella på gti og G60 så stor.

på G60 tavers så er det ein liten brakett som girkassa er festa på meiner eg.

skal du skifte motor?? eller vil du bare ha eit betre understell??

få krengingsstaget på traversen som du allerede har plukka fra ein gti. bytte til G60 bremser forran (280mm) skiver, da treng du bare spindler og caliptere og muligens skifte bærekule fra 17 til 19mm. du treng ikkje å skifte meir en det. alte er plug & play.

skivebrems bak så treng du bare spindler, slanger, caliptere og skiver og bytte håndbreks kabel til ein med skive brems. dette er og plug & play. eller bare skaffe ein gti bakstilling og bytte over. forskjellem mellom gti og vanlig bakstilling er at på gti så har den eit stab stag inne i bakstillingen.

gode foringer og dempere er og eit pluss. kollevold har gule og røde foringer. gul for gatekjøring og røde for race kjøring(veldig harde)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da har jeg endelig fått en glad nyhet. Pratet med forsikringsselskapene i dag og fikk til slutt det svaret jeg aldri trudde jeg skulle få.. Skadene på bilen min vil bli dekket. og det er jo drit bra så nå venter jeg bare på en takst mann som skal komme å se på skadene. i morgen skal jeg sende min forklaring til det selskapet som skal motbevise IF siden IF ikke har gjort noe med saken enda :)

Har sett litt på slike lufte hull til skjermen men er litt i tvil hvilken jeg skal velge.. har sett på en som heter T4 vent og en som heter Sprinter på en side som het Venom Motorsport, Apex/Spax/G Max/FK Suspension, Supersport/Scorpion/Magnex Exhausts and Back Boxes hva synes dere jeg bør velge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luftinntak fra T4 ser best ut, siden det følger kurven på hjulbuen, noe det fra Mercedes Sprinteren ikke gjør.

Har bilde av (snart) min bil med T4-inntak om du vil se hvordan det ser ut på bil ;) (Sprinter finnes det bilder av også, men husker ikke hvor)

Fant bilde av det på den venom siden og det var satt på en golf 4 da men får vel ta t4'n hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt takstmann på besøk.

Han titta på skadene og spurte meg om jeg ville ha penga kontant. jeg svarte att jeg vil ha bilen min tilbake på veien og da sa han att det ville koste mere enn å kjøpe en ny en... så vi får se hva som skjer.. har selv vert på møller og undersøkt pris på delene jeg trenger og det kom på 11500 kr og dette er da uten lakkering av delene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Jaggu, du har ikke stort hell med deg du heller... Får håpe du får igjen endel på forsikringa da... Synd med den røde golfen, så utrolig fin ut. Finni ut hva du gjør med den fremover a?

Mats

Får ikke mere igjenn enn 11 tusen kroner for den røde. så jeg skal få satt den sammen ordentlig. har fått deler av en kar på vcan forumet så skal bare få henta de og starta på nytt.. Helle er det ikke så bra med nei men skal skaffe alarm og alt når denne ruller på veien igjenn... håper det ikke blir for lenge til,savner den masse hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg pratet med forsikringa for penga har ikke dukka opp enda.. men de skulle overføre dem i dag eller i morgen. så da tenkte jeg å prøve lykken på ebay og fant meg skinn interiør. så da har jeg gitt bud så får vi se om jeg vinner. videre skal jeg bestille litt mere ting når penga er på konto. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider