Gå til innhold

Mitt Prosjekt av Brille2K

Ranger emnet

Brille2k

Anbefalte innlegg

mangen som har det. er bare til å spørre biltilsynet.

har vert inne på tanke sjølv å cleane dørane.

det eg har tenkt å gjera er å fjerna dei håndtaka eg har no. sveise igjen halve håndtak gropa montere poppers og sentrallås. eller montere audi håndtak utan nøkkel hull. men da utan poppers

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høres bra ut det.... titta på autospar.no.... der fant jeg noen universale dørhåndtak men synes den gropa på dem var vannvittig stygg så kanskje jeg skal revurdere det hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da har jeg fått sammla meg litt etter mye grubbling babyhmm?

Jeg har da etter en hyggelig sammtale og litt overbeviselse fra Ulf Erik Andersen fra forumet her (Takk Takk) blitt enige med meg selv å bygge meg en 16v turbo motor jeg oxo.. jeg har da handlet noen deler av han som jeg skal starte med.. dette prosjektet kommer til å ta tid da jeg ikke har :assman full av penger ...

Det jeg skal hente hos Ulf er

g60 blokk*

g60 veiv*

s4 råder*

16v topp*

16v innsug med spjelhus*

bunnpanne*

vannpumpe*

Forøvrige planer for bilen blir hemmelig til den dagen jeg skal lakke den da jeg skal ha en spessiell farge..

men innvendig skal jeg trekke i skinn..

Motoren jeg har i bilen min er da forøvrig til salgs.

Dette er en 1.8 gti med ca 130 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir nok fett, Kim!

Misunner deg...men jeg synes allerede jeg bruker vel mye penger på den 21 år gamle bilen min...men sånt kan ikke måles i penger egentlig...

Mangler "bare" motorstyring, turbo, DP og IC da! Skal du gå for chippet Digifant fra G60, eller annen motorstyring, Haltech kanskje?

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir nok fett, Kim!

Misunner deg...men jeg synes allerede jeg bruker vel mye penger på den 21 år gamle bilen min...men sånt kan ikke måles i penger egentlig...

Mangler "bare" motorstyring, turbo, DP og IC da! Skal du gå for chippet Digifant fra G60, eller annen motorstyring, Haltech kanskje?

Dette digifant greiene og DP Og IC har jeg ikke en feiteste anelse om knock hehe men jeg skal ha god hjelp det er sikkert å vist.. sleng noen bilder av bilen din da om du har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice Bil da mann

Hvor har du gjort av stabbstager ditt da?

De museøra (speila) du har hvor har du kjøpt dem? er dem bra? jeg kjøpte noen sånne på bilxtra og der var glasset bare limt på så dem datt av etter ett par vask hehe betalte ikke mere enn 800 for dem da og det var ett hælvette å feste dem for det passa ikke 100%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

Stabstaget demonterte jeg når jeg byttet motor, så fikk jeg det glassblåst og lakkerte det sølv metallic...ikke montert det enda da jeg ikke har bestemt meg for om jeg skal kjøpe et i polert alu...men blir sikkert til at jeg monterer det igjen.

Speilene er kjøpt på NBS i sin tid, kostet 1800,- De har en sinnykt bra passform, men det må medgis at man ikke ser så mye ut av dem som man nok skulle ønsket. Men er det nøye, man lærer seg å bruke dem. Gjelder bare å stille dem rett inn. Men man får en litt stor dødvinkel.

Nå blir det batteri i bagasjerom, slett bakluke, tilt&slide takluke, racetanklokk bl.a

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra. det med små speil er ingen fare skal man bruke noe speil så kan man bruke innerspeilet hehe

Jeg driver å skal legge ut noen bilder må bare få bildene inn på photobucket først snart ferdig hehe men bare lurer på hvem av de linkene jeg skal bruke får å få dem inn her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg poste noen bilder,men har ikke så mange

fda4b54f.jpg

Dette er fra da jeg har kjøpt bilen den er her senket 40-40

86d40d8a.jpg

Bakdelen av bilem med simons bakpotte som er modda med lastebil enderør :pray

d606b219.jpg

Dette er fra siden men det skjønner dere jo hehe

73965bae.jpg

Her skal jeg bytte til 60-60 senk

CIMG1297.jpg

a9ca11fe.jpg

b2f9a184.jpg

Her er da den blå som skal inn og da selvfølgelig den gule som skal ut..

CIMG1304.jpg

Senket foran

Og her er siste bilde fra bilen utvendig. dette er fra i sommer og med minste bølla av en sønn jeg har og senket

d10336fd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider