Gå til innhold

Mitt Prosjekt av Brille2K

Ranger emnet

Brille2k

Anbefalte innlegg

• Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har oxo noen bilder av den sterion jeg byggde i sommer. dette er veldig jalla byggd da det skal bygges mye større og mere seriøst senere.

Spilleren min ble oxo Bøffa av noen jævla narkiser i høst..

debfc56f.jpg

9253be57.jpg

80abb7bc.jpg

14040366.jpg

aee97434.jpg

16750474.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett, plutselig funka bildene! Hm!

Fint utgangspunkt det der ja, nå er jeg ikke noen fan av verken speilfolie eller klistremerker av noen slag - er vel egentlig litt allergisk mot det:) Men überfett med Corradointeriør da! Du må ha noe vanvittig i dørene foran for å kompansere for alle 6x9" i hattehylla, eller? Er den møøørk blå eller svart? Vanskelig å se på bildene...

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett, plutselig funka bildene! Hm!

Fint utgangspunkt det der ja, nå er jeg ikke noen fan av verken speilfolie eller klistremerker av noen slag - er vel egentlig litt allergisk mot det:) Men überfett med Corradointeriør da! Du må ha noe vanvittig i dørene foran for å kompansere for alle 6x9" i hattehylla, eller? Er den møøørk blå eller svart? Vanskelig å se på bildene...

Er heller ikke noe fan av klistremerker eller speil folie selv bilen er kjøpt med dette på... Bilen er svart..

Har ikke noe i dørene foran da dette bare var middlertidig. men skal jo støpe egne dørpanel så bilen skal bli über Nice innvendig oxo..

Vet forøvrig ikke om jeg skal beholde Corrado setene.. men jeg får se. må vel ut med mellom 10 og 20000 kr til bare setene hvis jeg får det til og finner en setemaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sydde delskinn i innredningen min selv, og skal nå bytte ut senter i setene med alcantara...er ikke så vanskelig om man er litt nevenyttig og har nok tålmodighet. Jeg skal også støpe nye dørsider i min, med plass til 6,5" vinklet litt opp...skal trekkes i svart skinn og alcantara. Samme med panelene bak (støpes om, men ingen høyttaler i...)

Sånn ser setene mine ut nå...

ACFODAKHaqpm.jpg

Lasse_baksete.jpg

Bra at du har fjernet klistremerkene:)

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker Ulf :)

Vel nå er det slik att jeg eier ikke tolmodighet men tror jeg skal gå får noe exotic skinn av noe slag kanskje slange eller Krokkodille hehe Frister

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som jeg skal bygge meg Turbo 16v motor bør jeg da kanskje oppgradere understell og slikt da? hva bør jeg ha og hvor kan man bestille dette til grei penge?

hva bør man ha av bremser og slike ting?

Hvor kan man sannblåse og få slipt blokka fra 1.8 til en 2.0l?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør vell bytte til G60 understell, eller i verste fall bytte til VR6:D Om du bytter til VR6, har du jo mer å gå på viss du en gang i tiden skal pushe på enda mer gamp..

Vr6 ja.Hmmm høres ikke billig ut. hehe Hvor kan man få tak i det da?

Fy flate att jeg gidder høres ut som det barnehagematerialet hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg rusla til vw på ryen tok meg 2 minutter å gå da heg bor rett ved sidenav...

Der hørte jeg etter pris på s4 stempler og endte opp med to forskjellige så jeg lurer da på hvem av disse jeg skal bruke...

077107065K 84,5 gr.0 denne koster 2730 pr.stk

077107065L 84,5 gr.1 disse koster 3257 pr.stk

Dette er jo ikke akkurat billig da men men.Derfor lurer jeg på om noen av dere der som bygger turbo maskin om dere har handlet andre steder som kanskje er billigere...

Og jeg lurer oxo på hva slags ledningsnett jeg skal ha og om jeg må ha til motor og innvendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får jo smidde stempler mye billigere enn det fra usa..

holder med digifant nettet.. altså motorstyringen til g60.. denne kobles opp til resten av nettet kun med noen få ledninger..

Det var da pinadø enda godt å høre for jeg trudde jeg skulle bli ruinert nå :scared

Men er det noen her som her en nett side da hvor dette kan bestilles?

Lenke til kommentar
Del på andre sider