Gå til innhold

Mitt Prosjekt av Brille2K

Ranger emnet

Brille2k

Anbefalte innlegg

Var det jeg også mente... Aldri hørt at noen bytter til G60 dempere og fjærer liksom. Men det kan jo være vedkommende mente bremser da han sa understell da.
Hehe..Beklager, jeg som formulerte meg dårlig her.Var såklart bremser jeg mente, ikke dempere og fjører nei:)

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
  • Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

en liten oppdatering her.. lenge siden det ble gjort noe med bilen men har bytta dører på bilen..

Så jeg slenger ut noen bilder...

HPIM0242.jpg

Desverre har jeg en bulk i denne døra men den skal fikses..

HPIM0241.jpg

HPIM0243.jpg

Måtte ta med meg bilde av "museøran"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har jeg enda en ny update..

Vurderte å selge golfen en periode på grunn av kjøp av bolig...

Har da snakket med dama og vi har blitt enige om att jeg beholder gotralla...

Har i dag bestilt meg time på vw på ryen for å ta en sjekk på den siden bilen konstant fusker... dette blir ikke billig men men.

Videre plan er da etter denne sjekken å vis den hos biltilsynet på grunn av 2 mangellapper som er på påtta,senkesette og lyktene som er bytta...

Når det da er gjort skal jeg suse meg en tur til polen og fikse de eventuelle feilene som er på bilen og kanskje få den lakka i polen siden det er så billig der..

Det jeg skal gjøre her i norge nå er å få sveisa på audi dørhåndtaka mine og montere alarm siden dørhåndtaka er uten lås..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjenn.

Nå har jeg noen spørsmål til dere der ute...

Jeg ser det er en del av dere som har lakka lufte utblåsa på bilene deres og lurer på hva dere brukte? vurderer å gjøre dette selv da det er litt kult.

Er det noen her i oslo som her peiling på å sveise bakluke? er ute etter å få sveisa en bakluke som er demontert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en nettside som solgte noen kule Crhome deler til motoren =) lurer på om noen andre har noen billigere sider til dette?

http://www.tuningwerkes.com/products/Werkes_Stroeve.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg satt meg ned for å pusse vindusvisker armene til bilen.. gikk til innkjøp av pussepappir,grunning og svart lakk har pusset ned nesten hele ene armen. Dette ser bra ut skal legge ut bilde her da jeg har pusset det helt ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig litt bilder ikke mange men noen..

Min verson av en skrustikke:)

Photo-0010.jpg

Nedpussa viskearm

Photo-0011.jpg

Litt bling bling her tror jeg nesten bare må kjøpe meg klarlakk hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på kompis! :-)

Takk Takk

blir vel ikke så mye aktivitet på denne nå på ei lita stønn da jeg har begynnt på ny jobb som sjåfør og kjører Oslo Kristiansund,Målde og ålesund 2 ganger i uka hehe men skal prøve å gjøre litt da jeg har fri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med en liten oppdatering...

Nå har jeg levert bilen min til møller ryen for en sjekk så der står den bura inne mens jeg bare får stå på utsiden å titte.....

Vurderer å bestille meg noen strut brace som jeg har funnet ligger nederst på denne siden.... http://www.tuningwerkes.com/products/Werkes_Stroeve.htm

Men det jeg da lurer på siden jeg har G2gti bør jeg da bestille til G60 eller bare vanlig G2?:thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått bilen min tilbake fra møller ryen..

Dem har sjekka bilen for det er fusking i bilen da jeg kjører og dem stilte co2 og tenning og dette som har med motoren å gjøre,men da ble bilen enda værre så dem måtte sette den tilbake.

Ble anbefalt å finne meg en ny motor. så da får jeg gjøre det. men går da heller for å finne meg en 16V....

Eller kanskje jeg bare skal legge opp å ha bil. Uansett hvilken bil jeg har så går det til hælvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble anbefalt å finne deg ny motor!?

Fy faen disse møller folkene gidder ikke å skru på noe annet enn ny biler, gir bare FF... i gamlere biler, er nok noe som lar seg fikse uten å bytte motoren..

Var nok ikke det att dem ikke gadd.. Jeg betalte ikke noe for den sjekken dem hadde....

Det var heller det att jeg ikke gadd å betale 1200kr pr time i skru tid for att dem skulle finne feilen...

Dette sa han på møller.. Det er en fin bil å skru på. det er ikke noe rust og vi kan godt begynne på bilen din da det er svært sjeldent vi har så gammle biler inne. Problemet kan ligge langt nede i motoren eller langt oppe..

Så han ville anbefale å bytte motor da det kunne bli billigere..

Min konklusjon er att jeg da prøver å finne meg en golf 2 gti 16v motor med ledningsnett og speedometer.. så bytter jeg til dette...

men dette er jævlig deprimerende for meg..

3 vag jeg har og alt går til HÆLVETTE for meg hver gang.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider