Gå til innhold

Mitt Prosjekt av Brille2K

Ranger emnet

Brille2k

Anbefalte innlegg

• Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synd det går så dårlig for deg da violin

*Ønske Brille2K lykke til videre med Golf`en*

Jo takker og bukker for det... tror neten jeg må starte en kronerullering så jeg får råd til å fikse den stakkars tralla mi...

så alle som vil kan bidra med 50øre til min konto 12010422939 :hammer hehe

Man blir ganske deprimert av all denne nedturen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe 10 spenn er vel litt mye hehe men hadde alle i hele norge gitt meg 50øre tenk hva jeg kunne få gjort med min golf da... hehe men fra spøk til alvor. om det er noen der ute som vet om en golf2 gti 16v motor med ledningsnett.girkasse.spedometer og resten som trengs hyl ut.. er veldig interesert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, bare en morsom fact: ifølge Store Norske Leksikon sine tall ville du da fått 2320100kr hvis alle i Norge ga deg 50 øre! Bare å begynne smiskinga :)

Har du sjekket ebay om det er mulig å kjøpe sånt der eller ? kunne jo hende det lå noe ute der til kupp pris..

Hehe ja kunne fått gjort mye med golfen for den fine summen.. kunne til og med gitt videre til andre her på forumet...

Har ikke titta på ebay.. min tysk er skal man si JÆVLIG rusten hehe,Har aldri hatt tysk så jeg skjønner ikke en pøkk.... Hadde vært artig å fått tak i en 2L gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel bilen er ujevn på tomgang og den lugger og står i på lavt turtall... den digger seg på høyt turtall... og luginga er uansett gir så lenge det er lavt turtall så lugger det... er desperat her.. hadde vært digg å slippe å bytte motor. men kjørekomputeren min har oxo blitt hels dau...

Lenke til kommentar
Del på andre sider