Gå til innhold

Unik front?

Ranger emnet

Svessa

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jau dan, går en STYGG bmw med den fronten der i lillehammer..

Ikke putt den på en stakkars golf a.. Har den gjort deg noe så vondt slik at den fortjener det?!

Så også en tråd her før i dag med en mondeo med samme fronten...

:scared :scared Please donT!

Edit: her er mondeoen

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folkens, folkens.. dere er så opphengt i trender og moter.. jeg er den første til å elske de normale rat, sleeper, original, ol skool, racer og alle trendene som finnes til golf2, men news folkens: Det finnes så inn i helvettes mange golf 2. Synes ikke selv fronten er fin, men hadde du kammet med komplett styling av den typen på et treff, så ksal jeg love det hadde fått oppmerksomhet..

Golf 2 er ingen sjelden bil, og synes det er bra folk gjør forskjellige ting.. Alt, så lenge det er gjennomført nok blir interessant.. denne fronten med original bil bakover blir derimot ikke gjennomført nok.. da sitter du kun med en original bil med en upassende front..

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtte!

Kan få tak i bakfanger og skjørter, men lommeboka tillater ikke det foreløbig.

Har g60 skjørter/breddere på og "90 fanger" bak, så det blir jo ikke helt :scared

Time will show!

Noen som er gode på photoshop som kan sette fangern på en golf 2 her?

-95 MB E220

-84 VW Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folkens, folkens.. dere er så opphengt i trender og moter.. jeg er den første til å elske de normale rat, sleeper, original, ol skool, racer og alle trendene som finnes til golf2, men news folkens: Det finnes så inn i helvettes mange golf 2. Synes ikke selv fronten er fin, men hadde du kammet med komplett styling av den typen på et treff, så ksal jeg love det hadde fått oppmerksomhet...

Joda sant som du sier. Bilen hadde fått MASSE oppmerksomhet.

Men da av typen... "HERREGUD for en stygg front.. den der må jeg nesten gå å ta bilde av..."

Hadde ikke engang tenkt tanken med å prøve den på bilen engang jeg. Dette må etter min mening være noe av det styggeste jeg har sett med tanke på front. Vil du bilen din så vondt?

hehe..

Neida.. liker du den så kjør på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det sånn front som finnes på en del BMW'er rundt om?

Det er nesten ikke grenser for hvor stygg den er!!!! puke

EDIT: Se her ja...

Bilde050.jpg

Og tenk hvor mye styggere den kommer til å se ut på en Golf 2!!!!

Men på en annen side... kjør på!! Så får vi se hvordan det blir!! :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider