Gå til innhold

Unik front?

Ranger emnet

Svessa

Anbefalte innlegg

Synes folk skal velge det dem liker selv og det er faktis jævlig digg å se andre golf 2 som ikke kjører rundt med 90 fanger eller RS fanger så helt ærlig synes jeg flere burde begynne å trikse & mikse med frontene sine

Att den fangeren var stygg på den BMW det skal jeg være enig i med det vil da ikke si det samme som att golfen vil se like jævlig ut!!!

På BMW'n så det ut som om det var byhhet med lego alt for mye tomrom og plastikk så om du kanskje modder den du skal ha på eller att den kanskje vil bli sittende tettere mot hjulbuen på golfen tror jeg faktisk den kan bli både bra og kul

STÅ PÅ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Synes folk skal velge det dem liker selv og det er faktis jævlig digg å se andre golf 2 som ikke kjører rundt med 90 fanger eller RS fanger så helt ærlig synes jeg flere burde begynne å trikse & mikse med frontene sine

Att den fangeren var stygg på den BMW det skal jeg være enig i med det vil da ikke si det samme som att golfen vil se like jævlig ut!!!

På BMW'n så det ut som om det var byhhet med lego alt for mye tomrom og plastikk så om du kanskje modder den du skal ha på eller att den kanskje vil bli sittende tettere mot hjulbuen på golfen tror jeg faktisk den kan bli både bra og kul

STÅ PÅ

Helt enig her!!

..og STÅ PÅ... Jeg tror den kan bli bra på golfen, ser fram til bilder :google

MVH

Ole B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folkens, folkens.. dere er så opphengt i trender og moter.. jeg er den første til å elske de normale rat, sleeper, original, ol skool, racer og alle trendene som finnes til golf2, men news folkens: Det finnes så inn i helvettes mange golf 2. Synes ikke selv fronten er fin, men hadde du kammet med komplett styling av den typen på et treff, så ksal jeg love det hadde fått oppmerksomhet..

Golf 2 er ingen sjelden bil, og synes det er bra folk gjør forskjellige ting.. Alt, så lenge det er gjennomført nok blir interessant.. denne fronten med original bil bakover blir derimot ikke gjennomført nok.. da sitter du kun med en original bil med en upassende front..

Barer lurer, hvis en ikke syntes golf fronten i utgangspunktet er noe fin eller noe av stylingen som finnes så hvorfor da gidde å kjøpe golf da?

da hadde jeg styrt unna..

Men uansett, det skal bli spennende å se åssen fronten blir.

Selv om jeg syntes det var litt for mye krims krams der.

[ ] 98' BMW E46 M-Optic

[x] 90' VW Passat GL 1,8i

[x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak)

[x] 87' VW Golf GL 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider