Gå til innhold

svart lav rs2

Ranger emnet

totta

Anbefalte innlegg

kjørte på vei mot elverum på fredagen, og like ved løten kom det en rs2 dønn svart, svarte baklamper ruter også videre, denne skavat noe sykt forbi meg her, noen som veit hvem som eier den, lyst til og vite litt om bilen og muligens få den på hjemme siden min om eieren ikke har noe i mot det :scared

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var ikke tilfeldigvis grønne skilter på den? AH-registrert? Har et bilde av en svart RS2 med svarte baklykter.. Den er forøvrig helt original på utseende og sånt. Da jeg tok bilde av den hadde den porsche cup felger hvertfall.. Kan fikse bildet da jeg kommer hjem fra skolen senere idag...

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det står en svart rs2 på stange, 19" porsche felger (ikke cup), står inkognito i frontruta på den, og mener det er audi-ringene i bakruta på den.

du klarer ikke og skaffe meg navn og nr til han, er ivrig audi faan.

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ett stort rør bak og sota ruter?

Har gått en på Gjøvik som er sånn, lå til salg for ei stund siden men er borte nå. Lå etter med 90 min, kanskje litt tett oppi.

Gikk ikke to sek før bilen var poossssj og borte vekk!

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sikkert prøve, han deler garasjeplass med broren min så. Den er sykt fet.. hehe. Er visstnok til salgs for 450k, han har kostet på den over 900K sier ryktene

det må da være en helvetes til rs2 som han har brukt 900k på?

er vel kanskje bare rykter ja!?

Omega A 90

Ascona B 78 - prosjekt

Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider