alcapaal Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 heisann totta. Linken din til hjemmesia funker ikke... Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Var derfor jeg skrev ryktene.. hehe...men han har uansett kostet på den mer nok... det sier bare *bling* når du åpner motorrommet pga krommen.. hehe... :rolleyes: Kanskje det var 900 kroners Biltema chromelakk :w00t Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansenmeister Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 900 k er ikke så mye.kanskje et luftfilter.900 kroner Siter BMW 330 DAT 2003 Audi RS2 1995 Blå Audi RS2 1994 Sort (Delebil) BMW E36 Coupe prosjekt X Nissan 200 SX S14a Sportline 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 hehehe,nei men 900 k = 900 000! Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 heisann totta. Linken din til hjemmesia funker ikke... klar over dette har vært noen og hakka serveren, så den måtte kobles opp på nytt, håper og ha den oppe igjend i løpet av uka, må inn med litt mere sikker hetstiltak Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazytaxi Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Kanskje det var 900 kroners Biltema chromelakk :w00t Hehe... det er nok "The Real McCoy" det er snakk om.. hehe.... notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oljetransport Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Dere skal nok ikke tvile på påkosten på denne bilen! Jeg kjenner vedkommende som har bilen godt.Vi kjøpte RS2 omtrent samtidig,(5 år siden++) men siden den dagen har bilen omtrent bare stått og blitt kosta på..ALT er så og si nytt på den,motor er trimmet og nyoverhalt i sverige+++++For mye å nevne..Bilen er sinnsykt gjennomført og jeg VET hvor mye den bilen der har kosta..Trolig en av europas mest gjennomførte RS2.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krissi Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Det er greit at den er påkostet, men 900k??? Ingen med vettet i behold som koster på så mye på en rs2 vel doh Det er kult med rs2, det er ikke det jeg sier, men... :rolleyes: Det går jo et par stykker i området her også.. Ikke alle er like strøkene :driving Og den som Kenneth Moen hadde tror jeg går veldig langt herfra :) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oljetransport Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Nei 900k er litt drøyt...men ikke så veeeldig langt unna..Da var var omreg til 5 seter i beregnet,og det er 4-5år sida han gjorde... Uansett,bilen er helt pervers og mulig tilsalgs i sommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krissi Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Er ikke sikker på hvor mye det koster å regge om til 5 seter, men innbiller meg det er en høy avgift på det og som alt annet i det dyre landet her :scared Men hvor er det bilen går?? Og hvem er det?? wtf? Siter http://www.mitsubishi-klubben.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 er det ingen som har bilde av den da? begynner å bli nyskjerrig på dette jeg også...høres jo så rå ut :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Dere skal nok ikke tvile på påkosten på denne bilen! Jeg kjenner vedkommende som har bilen godt.Vi kjøpte RS2 omtrent samtidig,(5 år siden++) men siden den dagen har bilen omtrent bare stått og blitt kosta på..ALT er så og si nytt på den,motor er trimmet og nyoverhalt i sverige+++++For mye å nevne..Bilen er sinnsykt gjennomført og jeg VET hvor mye den bilen der har kosta..Trolig en av europas mest gjennomførte RS2.. Jeg ville skjønt det hvis det var en løpsbil, men kom med mer utfyllende info om hva som er gjort med motor osv. Bilder sier også gjerne mer enn 1000 ord... Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Fikser noen bilder du, som er kompisen hans osv? heyyou Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oljetransport Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Skal se hva jeg får gjort..Skal snakke medn en dag snart.. Men kan ikke love no! Men til dere som er kritiske:This car is 4real Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 denne bilen?????? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/picture.pl?nr=711230 Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg