Gå til innhold

Hjelp til billån

Ranger emnet

Islanwind

Anbefalte innlegg

hva du enn gjør så ikke lån penger hos noen finansierings greier... det er svin dyrt!

lån i banken din... litt vanskeligere å få lån, men utrolig mye mere gunstig.

skal du kjøpe en bil å ta pant i bilen så må den stå i ditt navn å ha full kasko, noe som kan bli ganske dyrt. prøv å få mor eller far som kansjonist så slipper du unna det.. men for all del.. hold deg unna ge-kapital og alle de andre.. hold deg til bank.

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Never underestemate stupidity.

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så viss eg ska låne av sånn finans firma så må eg ha full kasko uansett?

Kan høre med banken min da kkanskje.. men bilen er 91 modell trur eg.. så er vel kanskje litt gammel...

hva du enn gjør så ikke lån penger hos noen finansierings greier... det er svin dyrt!

lån i banken din... litt vanskeligere å få lån, men utrolig mye mere gunstig.

skal du kjøpe en bil å ta pant i bilen så må den stå i ditt navn å ha full kasko, noe som kan bli ganske dyrt. prøv å få mor eller far som kansjonist så slipper du unna det.. men for all del.. hold deg unna ge-kapital og alle de andre.. hold deg til bank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE LÅN ANDRE STEDER ENN I BANKEN!!!!!! Første bud.... Snakk med foreldrene dine. De kan stå som kausjonister og sikkerhet og da kan du få mye lån i banken. Hvis ikke så kan du krangle deg til 15 lapper i banken. Hvis du skal ha full kasko på bilen er det heller ikke no risiko for foreldrene dine bare du klarer å betale avdragene. Bare tenk framover og se hvor mye penger du kan avse i måneden i 2-3 år. Er du lærling? Student? Studielån? Fast jobb? Har du hus? Leilighet? Planer om leilighet? Mye du må tenke på før du tar lån. Mye du kanskje må vente med til du har betalt ned lånet... Tar du f.eks 50000 i lån på 3 år må du ut med ca 1600 kr i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider