Mondeo Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Så noe rart/dyrt i går! På rv 4 nord for Gjøvik sto en rød/oransje V 70 i vegkanten! Ved siden av sto en lampe som så ut som den tok bilde av oss som lå i ca 100 :scared ! Jaha tenkte jeg, dette blir dyrt. Men jeg ble ikke stoppa etterpå, så ikke noe stoppost..! Så nå lurer jeg på om det kommer en giro? Noen som har sett/ hørt no om dette? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Så noe rart/dyrt i går! På rv 4 nord for Gjøvik sto en rød/oransje V 70 i vegkanten! Ved siden av sto en lampe som så ut som den tok bilde av oss som lå i ca 100 :scared ! Jaha tenkte jeg, dette blir dyrt. Men jeg ble ikke stoppa etterpå, så ikke noe stoppost..! Så nå lurer jeg på om det kommer en giro? Noen som har sett/ hørt no om dette? Vet de har hatt dette i sverige lenge.. Men at det har kommet til norge og, forundrer meg ikke Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Auda. Kjedelig å kjøre lange strekk, eksempelvis Oslo-Trondheim om de skal begynne med det der, for jeg kjører etter forholdene, ikke etter fartsgrensen. Men i Nederland er det jo helt texas, der bygger de inn bokser i søppelkasser og masse annet langs veien. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Det skal jo uansett være varslet med et skilt noen hundre meter før boksen, mobil eller ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg