TazDevil Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Jeg lurer på hvor høyt ladetrykk en org 2.8L VR6 tåler jeg... noen som kan hjele meg? --- TazDevil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 En jeg kjenner kjører på 0,5 på sin Golf 2 VR6 turbo..Da med en tilleggsdyse tror jeg hvis jeg ikke tar veldig feil..Men bør vel ikke lade så mye over dette utenom å bytte stempler,råder etc,etc.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Jeg lurer på hvor høyt ladetrykk en org 2.8L VR6 tåler jeg... noen som kan hjele meg? --- TazDevil Du kan i allefall lade 0.8 har hørt noe snakk om 1.2 og men det vill jeg nok ikke anbefale. jeg har tenkt å prøve med en kilo. Men nå har jo jeg et kompressor kitt da. Så det litt tryggere for der følger det jo med chip. Selv så lader jeg 0.6 nå. Det funker fint for meg det. Den får akurat riktig mengde bensin i forhold til luft. Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg