jettajinxer Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 fete bil altså;)har en kompis som har bygd opp en vento,maskin å styling!!!fete biler altså,eneste å utsette var,større felger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JH-Performance] Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 fete bil altså;)har en kompis som har bygd opp en vento,maskin å styling!!!fete biler altså,eneste å utsette var,større felger:) takk for da,.e da trond sin vento da??den e jæ..i vin..har sett noken bilde av den..vist du har lyst på ein vento så e min te salgs på sein sommaren..må ha noke nytt då.. da e 17# felga på den..stort nok da.. Siter - 94' VW Vento 1.8 snart G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=76712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 ']takk for da' date='.e da trond sin vento da??den e jæ..i vin..har sett noken bilde av den..vist du har lyst på ein vento så e min te salgs på sein sommaren..må ha noke nytt då..da e 17# felga på den..stort nok da..[/quote'] ja e trond gravdal sin eg meine ja!!!får d t han altså!!!har fått på 18" krom felg og nå,blei faktisk bedre med d enn med 17".... trukke d blir vento,har to ventoer som sige i etne nu så kjøre heller jetta ei stund t,så eg får gjort den ferdi!!!mye du ska ha for an da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JH-Performance] Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 ja e trond gravdal sin eg meine ja!!!får d t han altså!!!har fått på 18" krom felg og nå,blei faktisk bedre med d enn med 17"....trukke d blir vento,har to ventoer som sige i etne nu så kjøre heller jetta ei stund t,så eg får gjort den ferdi!!!mye du ska ha for an da?? oki..du så kjøre den svarte jettaen?? veit ikkje heilt ka pris eg ska setta..ka trur du eg kunne fått?? 185000km 4 nye dekk bakrytesenkar, frontleppe..dei e ikkje på bildo no.. eller heilt strøken no:D e robert furdal sin corrado noke å ha?? Siter - 94' VW Vento 1.8 snart G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=76712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JH-Performance] Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 va å henta meg nutt inreriør i går..gti edition rimeli strøkent..ska få lagt ut noken bilder snart.. Siter - 94' VW Vento 1.8 snart G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=76712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ']va å henta meg nutt inreriør i går..gti edition rimeli strøkent..ska få lagt ut noken bilder snart.. Spriter opp tråden litt her jeg nå! Skal du røpe visse hemligheter om bilen eller JH?.... hehe ;) Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CapRI^^ Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 hoho.... den hvite spoiler`n... hvor får man tak i sånn.. du har bilde av den på første inlegget der =p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Til trådstarter, kan jeg få spørre deg om fargekoden på denne bilen? Var meget pen!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 jeg skal prate med trådstarter jeg, og få han til å ta en kikk innpå her... han er ikke så ofte på forumet at det gjør noe!.. Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JH-Performance] Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Til trådstarter, kan jeg få spørre deg om fargekoden på denne bilen? Var meget pen!!! bra du synns fargen va fin,,, fargen er fra lamborgini å hette blue spark..huske ikkje direkte fargekoden.. Siter - 94' VW Vento 1.8 snart G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=76712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JH-Performance] Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 UPDATE!! bilen står no i garasjen..uten motor...ligg ny overhalt g60 maskin å venter..å ein del trim:D har og fått tak i svarte golf3 angel eyes,panser, panserforlnger, å grill.. stereoen har og fått modifikasjoner...ska sjå om eg får te noken bilder(ein gong)hehe Siter - 94' VW Vento 1.8 snart G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=76712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Bring it on! Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CapRI^^ Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 lurer fortsatt på hvor du får tak i sånn spoiler som du har bilde av =p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JH-Performance] Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 lurer fortsatt på hvor du får tak i sånn spoiler som du har bilde av =p hehe..lure eg og på..eg har ikkkje kjøpt sånn.har kjøpt orginal vinge eg.. vinga e jo fra wings'n west, e jo ikkje i produksjon lenger..men prøv realcar elle noke:D Siter - 94' VW Vento 1.8 snart G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=76712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 ']UPDATE!!bilen står no i garasjen..uten motor...ligg ny overhalt g60 maskin å venter..å ein del trim:D har og fått tak i svarte golf3 angel eyes' date='panser, panserforlnger, å grill.. stereoen har og fått modifikasjoner...ska sjå om eg får te noken bilder(ein gong)hehe[/quote'] Legger ut noen bilder for JH-Performance Gamle motor utav, pussing av motorrom pågår! Motoren. G60, nyoverhalt Intercooler! Grenrør! Sorte Angeleyes, Panser, panserforlenger og Emblemfri grill fra golf3 Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg