MUNKORAMA Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 den intercooleren der er vel bare å bli kvitt. tror ikke du vil få den på uten skikkelig jallamekk. kjøpte en med uttak helt nederst som ikke fikk plass med originalfanger, men vil tippe den passer perfekt med rsfangeren. ville bare si fra. en annen ting du burde skaffe deg er hele frontplata med radiator fra vr6 enten golf eller vento så du får større radiator og dobble vifter. prøvde selv med g60motor og original radiator. slet med varme ved banekjøring. ellers legg ut noen bilder. får fortsatt ikke min til å funke med golf3speedo, har prøvd 1.8l, 16v og vr6, ingen funker på g60ledningsnettet. må ha en liten omformer eller noe til turtelleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JH-Performance] Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 den intercooleren der er vel bare å bli kvitt. tror ikke du vil få den på uten skikkelig jallamekk. kjøpte en med uttak helt nederst som ikke fikk plass med originalfanger, men vil tippe den passer perfekt med rsfangeren. ville bare si fra. en annen ting du burde skaffe deg er hele frontplata med radiator fra vr6 enten golf eller vento så du får større radiator og dobble vifter. prøvde selv med g60motor og original radiator. slet med varme ved banekjøring. ellers legg ut noen bilder. får fortsatt ikke min til å funke med golf3speedo, har prøvd 1.8l, 16v og vr6, ingen funker på g60ledningsnettet. må ha en liten omformer eller noe til turtelleren. lure litt på kor eg ska få plas te den eg og..men ser ka eg gjer. kor mangen hestar e tromelbremsene godkjent for..lure litt på skiver bak..kan du montere skiver på orginal "opphenget" bak??veit du om noken har frontplate me radiator til meg..vis du kommer over noken, så gje ein lyd då:D Siter - 94' VW Vento 1.8 snart G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=76712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 ;1595785']lure litt på kor eg ska få plas te den eg og..men ser ka eg gjer. kor mangen hestar e tromelbremsene godkjent for..lure litt på skiver bak..kan du montere skiver på orginal "opphenget" bak??veit du om noken har frontplate me radiator til meg..vis du kommer over noken' date=' så gje ein lyd då:D[/quote'] glem trommelbremsene. det får du ikke godkjent hvis det er planen. jeg har tatt en spansk en og montert spindler på originalbakstilling. forskjellen mellom den og vr6 er stabstag inni bakstilling. spindler passer rett på. hvis du ikke skal ha 5-100 boltsirkel kan du jo bruke g60bremser/16v bremser fra golf 2 bak. koster ikke mye og få tak i det brukt. 1times arbeid så er du ferdig. radiator er det bare å legge ut at du er på jakt etter. men kjøp noe komplett med både radiator og frontplate. ic der kan du bare selge. sjekk om du får byttet med en annen når det gjelder ic. du kan bare glemme den helt. blir jalla uansett hvordan du har tenkt å montere den. bare å spørre om led.nett osv hvis du lurer på noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JH-Performance] Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 glem trommelbremsene. det får du ikke godkjent hvis det er planen. jeg har tatt en spansk en og montert spindler på originalbakstilling. forskjellen mellom den og vr6 er stabstag inni bakstilling. spindler passer rett på. hvis du ikke skal ha 5-100 boltsirkel kan du jo bruke g60bremser/16v bremser fra golf 2 bak. koster ikke mye og få tak i det brukt. 1times arbeid så er du ferdig. radiator er det bare å legge ut at du er på jakt etter. men kjøp noe komplett med både radiator og frontplate. ic der kan du bare selge. sjekk om du får byttet med en annen når det gjelder ic. du kan bare glemme den helt. blir jalla uansett hvordan du har tenkt å montere den. bare å spørre om led.nett osv hvis du lurer på noe. ok..bare til å kjøpe spindler,bremser...osv å montere det på?? den intercooleren du har..kor du har kjøpt den då?? ska kikke etter frontplate å bremser eg:D eg ska ikkje 5-100. ska fortsatt ha 4-100.då slepp eg å kjøpe nye felgar:D Siter - 94' VW Vento 1.8 snart G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=76712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Fått i oppdrag av JH-Perf nå, og legge ut et bilde om hvordan bilen såg ut før den ble kjørt inn i verkstedet! Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 motorrom grunna! motorrom lakka blått! blå slanger! Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
In_Golf Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Hallo JH! Eg har frontplata t deg med to vifte. E ikkje heilt strøken då men... Siter Golf IV GTI Golf 3 GT (bil nr.2) Ascona GT (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Legger ut noen bilder for JH-Performance Prosjekt Frontlippe En liten udtate av poppen, dårlig bilde men.. Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JH-Performance] Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Hallo JH! Eg har frontplata t deg med to vifte. E ikkje heilt strøken då men... ok komme å ser på den eg..å så må eg låna girkassen te gamlemotoren din. Siter - 94' VW Vento 1.8 snart G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=76712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 mottorn oppi. venter på koplingsskjema til gamlemotoren. det skulle en kjempekar her på forumet ordne i morgen:) Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 gamle t geir detta vel??;)lookin good lookin good;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
In_Golf Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Må ha meg ein tur å mysa ein dag trur eg, skjedd ein del ting sio sist;) Har du fixa panseret sopass at da e brukbart? Siter Golf IV GTI Golf 3 GT (bil nr.2) Ascona GT (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 har du fortsatt ic'en? holder på med å flytte alt fra ventoen til golfen og kunne da brukt den du har. hvis du selger den for en billig penga da selvfølgelig:) kommet noe lengre på prosjektet da? synes det er lenge siden oppdatering fra deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JH-Performance] Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 gamle t geir detta vel??;)lookin good lookin good;) detta e den te geir ja..ska vera bra denna..håpa den vil fungera fint i ventoen:D va i etne i dag å henta meir deler.. Siter - 94' VW Vento 1.8 snart G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=76712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JH-Performance] Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Må ha meg ein tur å mysa ein dag trur eg, skjedd ein del ting sio sist;)Har du fixa panseret sopass at da e brukbart? jepp..henta meir deler no..så no e da bare te å gje gass..veit ikkje om panseret blir heilt 100..men ska sjå om eg får gjort noke meir me da,.. Siter - 94' VW Vento 1.8 snart G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=76712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg