AtoX Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Vil bare fortelle om min lille histore hos verkstedet. Kansje andre får bruk for det når dere skal velge verksted i stavanger.. Jeg har hatt bilen min i noen mnd. Har ennå garantien. Så var det noe gale i fjøringen på høyre side som de skulle fikse. De sa de fiksen den å at alt var fint nå, dagen etterpå, hadde jeg samme lyden som de skulle ha fikset. Greit nok det, jeg kjøpte meg senkesett å lyden forsvant då uanz. Men bilen hadde og en veldig sliten servopumpe som jeg merket å fikk det på garantien. Jeg bestilte time og skulle ha bilen inn på en torsdag. Jeg leverte bilen kl 13:00 å fikk litt refs. for det var så sent. De var ikke sikker på om bilen ble ferdige, siden det tok 4 timer ca å fikse. Men de skulle begynne på den. Dagen etterpå ringer de meg i 1 tiden og sier at de ikke har begynnt på bilen og at den ikke blir ferdig til helgen, så om jeg då ville hente bilen og ha den over pinsehelgen å levere den inn igjen idag. mandag 23\5. Jojo jeg fant meg enige dette her og leverte bilen igår kveld, søndag. Slik de kunne begynne p åden med en gang idag. Så ringte jeg til dem klokken 2 for å hørre når de var ferdige. Då hadde de ikke begynnt på den enda, men den var sikkert ferdig i morgen. Har mange dårlige historier fra dette verkstedet, men ramser ikke opp. Men pointe er å ikke bruke dette verkstedet, for du får ikke den servicen du har krav på. Skal ringe til der jeg kjøpte bilen nå og få meg en leiebil. Siter Opel Vectra B Kilmanjaro avisbudsykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Vil bare fortelle om min lille histore hos verkstedet.Kansje andre får bruk for det når dere skal velge verksted i stavanger.. Jeg har hatt bilen min i noen mnd. Har ennå garantien. Så var det noe gale i fjøringen på høyre side som de skulle fikse. De sa de fiksen den å at alt var fint nå, dagen etterpå, hadde jeg samme lyden som de skulle ha fikset. Greit nok det, jeg kjøpte meg senkesett å lyden forsvant då uanz. Men bilen hadde og en veldig sliten servopumpe som jeg merket å fikk det på garantien. Jeg bestilte time og skulle ha bilen inn på en torsdag. Jeg leverte bilen kl 13:00 å fikk litt refs. for det var så sent. De var ikke sikker på om bilen ble ferdige, siden det tok 4 timer ca å fikse. Men de skulle begynne på den. Dagen etterpå ringer de meg i 1 tiden og sier at de ikke har begynnt på bilen og at den ikke blir ferdig til helgen, så om jeg då ville hente bilen og ha den over pinsehelgen å levere den inn igjen idag. mandag 23\5. Jojo jeg fant meg enige dette her og leverte bilen igår kveld, søndag. Slik de kunne begynne p åden med en gang idag. Så ringte jeg til dem klokken 2 for å hørre når de var ferdige. Då hadde de ikke begynnt på den enda, men den var sikkert ferdig i morgen. Har mange dårlige historier fra dette verkstedet, men ramser ikke opp. Men pointe er å ikke bruke dette verkstedet, for du får ikke den servicen du har krav på. Skal ringe til der jeg kjøpte bilen nå og få meg en leiebil. Er nok ikke bare verkstedet det er mye galt med.. Ser du kjører Vectra B? Dama hadde det før, var mye galt med den.. Løst innertak, raslelyder her og der, Aircondition gikk i stykker 4(??) ganger, dynamoen streika, clutchpumpa røyk og en del andre småting.. Denne bilen hadde vi litt over et år.. :rolleyes: Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AtoX Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Sier vel mer om dama di det ? :) Men klart det sier mye om verstedet. For sjøl om bilen har feil. Så ska me jo få go service å få bilen fixxa? :D Siter Opel Vectra B Kilmanjaro avisbudsykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Sier vel mer om dama di det ? :)Men klart det sier mye om verstedet. For sjøl om bilen har feil. Så ska me jo få go service å få bilen fixxa? :D Service er alfa og omega på verksteder.. De kan i det minste være ærlige.. Dama er flink hu.. Ikke vært noen ting galt med den nye bilen.. Men så er det en corolla og da.. hehe Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg