Gå til innhold

Toyota Supra Veilside

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Bassaddict:

Ehm.. motor rommet er jo ent "kitt" det også.. hehe.. (fra GetReddy etter det jeg husker)

og det er blått silikon slange kit.. :rolleyes:

Synes den ser veldig bra ut jeg, men smaken er som baken.. delt i to..

Mvh

E-K Racing

må han lage det selv med bind for øya og en hånd bak ryggen for at det skal være fett? det var cleant og sto i stil til bilen, jeg liker bare ikke krimskrams-designet utvendig

aah skjønte hva du mente med "kit", heheh er treig i dag, mente at jeg ikke setter pris på utvendige stylingkits som inkluderer fangere og skjørt, spesielt da linjene på disse delene bryter totalt med bilens opprinnelige utseende som forøvrig er dritpent!

buckle up Dorothy cause Texas is going byebye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bassaddict:

hehe.. liker clean jeg å.. ikke noe dill dall , men denne bilen var ikke akkurat den mest jalla utsende..

Cleane og rene linjer.. både utenpå og inni.. men det er min mening, vi mener jo ikke likt.. :)

Noen som vet hvordan felg/dekk oppsett bilen har?

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må han lage det selv med bind for øya og en hånd bak ryggen for at det skal være fett? det var cleant og sto i stil til bilen, jeg liker bare ikke krimskrams-designet utvendig

aah skjønte hva du mente med "kit", heheh er treig i dag, mente at jeg ikke setter pris på utvendige stylingkits som inkluderer fangere og skjørt, spesielt da linjene på disse delene bryter totalt med bilens opprinnelige utseende som forøvrig er dritpent!

Original Supra ser kjip ut da... synes jeg. Altså, bilen er pen, og alt det der, men den ser litt tam ut. Men jeg er enig i at den stylingen er litt "vill", men man får mye pen styling til den.

Har egentlig ikke så mye valg om du sitter i rullestol. :rolleyes:

Er det din bil?

Dessuten er vel Supra-automaten en av de bedre, eller har jeg misforstått?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke supraen til Vaa vinner iallfall.. styggere supra enn det skal man leite lenge etter i norge nå..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg om det...

Ikke vet jeg hva du mente med det, men min mening er iallfall at den ser ut som en nedklistra vanlig ricer fra usa.. Makan til fargevalg og dekaler..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg hva du mente med det, men min mening er iallfall at den ser ut som en nedklistra vanlig ricer fra usa.. Makan til fargevalg og dekaler..

MeSs

Med det mente jeg selvfølgelig at det er din mening, seff er det det :D Men, jeg trokke jeg er den eneste som syns den er rå. Jeg er 100 % enig i at dekorene han hadde i år sugde big time, skulle ikke hatt noen egentlig... Kunne hatt noen klistremerker på dørene, og latt det være med det, men nå har han vel ikke noe valg, sikkert mye sponsorer... Drøyeste er kanskje supermann merke foran, det er vel personlig og internt, og det forferdelige "POWERZONE" merke nede på bakfangeren ser helt utrolig teit ut på en så gjennomført bil. Men stylingen og felgene liker jeg veldig godt, og motoren har jo blitt grei den å notin Men min mening er at bilen er fortsatt rå selv om noen stickers og dekaler herper en del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Vaa sin Supra ikke var så ille før... greit nok, F&F inspirert osv. Men den var iallfall gjennomført.

Men med de nye dekalene osv. så den under halvparten så gjennomført ut som tidligere... alt så helt tilfeldig ut liksom.

Shame...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det din bil?

Dessuten er vel Supra-automaten en av de bedre, eller har jeg misforstått?

Nei, men en bekjent av meg som også sitter i rullestol likt som meg. :)

Stemmer det at automatkassene i supra er noe av det bedre, men de kan fortsatt ikke måle seg med den manuelle 6 trinnskassen som står i disse bilene.

Det blir vel sagt at automatkassene henger med til ca. 500hk i MKiv, og ca 400-450hk i MKIII.

Når en supra blir trimmet og preppet for dragkjøring er det mest vanlig med

preppet TH400 kasse (GM?), de tåler jo adskillig mer.

Håper denne infoen var til litt nytte for noen ihvertfall. :) :naaaws

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke supraen til Vaa vinner iallfall.. styggere supra enn det skal man leite lenge etter i norge nå..

MeSs

lol, helt faen meg enig. Hvor "pathetic" er ikke han a, fy faen han er så tragisk han. Han er hvor gammel? 30 eller noe, og han hermet etter ris-koker helvettes Supra'n I FnF. Fy faen jeg har ikke ord til å beskrive hvor mye jeg hater han Vaa idioten. Spurte han hva slaks turbo han hadde en gang på streetmeet "jeg vet ikke, Supramannen i sverige som satt alt sammen".... you gotta be fuckin kidding me Andreas Vaa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider