Gå til innhold

Godkjenningspapir

Ranger emnet

GEGGEN TUNING

Anbefalte innlegg

Bremser framme må byttes skiver og caliptere bake er dei d samme som er på 1,8t,girkassa du har passer rett på men 1,8 clutchen tåler ikke d eg har søtte på en spec forsterka clutch og trykkplate.Selve motorbyttet er greit og enkelt du bare skrur av fronten og peiser inni 1,8t passer rett i må passe på at du har hjerna og ledningsnettet til 1,8t for d er ikke samme ledningsnett på 1,8en så må du bytte gassvaier for den som er der er for kort så må du ha en 1,8t radiator for turborøret går gjennom den og bort til intercooleren eller du kan gjøre som meg kjøpe større frontmontert intercooler og rustfrie rør og silikonslanger og tigge dei sammen eller så er d ei eksta elektrisk kjølevifte på en 1,8t men den trenger ikke du.Og når du skal kjøpe brukt motor på høggeri så gjelder d å ringe rundt varierer noe vollsomt me prisene her o der og du må passe på å få komplett motor med ledningsnett og hjerne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Km måleren har ikke e gjort noe med:) er mange som har motorer e fikk min fra trondheim bildemontering men du kan kikke i billisten bruker å vere motorer der eller ringe rundt på mange høggerier er altids en eller anna som har en motor.

MEN ER D INGEN SOM KAN HJELPE MEG MED KORSEN E KAN FÅ TIL GODKJENNING HER?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN ER D INGEN SOM KAN HJELPE MEG MED KORSEN E KAN FÅ TIL GODKJENNING HER?:)

Ring Biltilsynet og hør hva dem forlanger...så.....

Stikk innom nærmeste Audi forhandler og slå av en prat med dem.. Dem kan kanskje lage et papir for deg som viser at du har byttet alt som var av forskjell mellom en 1,8 20v og en 1,8 20vT.. Så kan du løpe over til Biltilsynet..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja e får ringe å høre me dissa karane nedpå biltilsynet å høre ka dei sei og ka dei vil ha:)

legg ut bilde av bilen din da geggen ;P

Check out my Audi 80 B4 project!!

1993 Audi 80 2.0 (Gjorde meg Audi frelst)

x 1987 VW Transporter (Turbil reg. på 9 personer!)

x 1983 Toyota Camry 2.0 GLE (130hk, rallebil)

x 1989 VW Golf Syncro GTi (Kræsjet og smadret i et tre.)

x 1996 Volvo 460 GLi (Cruisebilen)

x 1986 Toyota Camry 1,8 DX (Min første bil. Rallebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider