ALJ_GSi Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 ChR|S^_ skrev: Okey :) Takk :) Men du? Det er jo bare 1 forsterker på nettbutikken deres under CV! Og det er XL-150.2 ! :( ja, sorry, har ikke kommet lengre. de andre kommer jo så klart inn de også, men har brukt den siste tia på russen og på å bygge opp ny butikk/kontor Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glx-rider Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Odd-Helge skrev: regner med det Glx sikter til er at det er 4phono tilboblinger på forsterkern. dette trenger ikke å bety 4kanaler. kan like gjerne være en monoblokk eller 2kanaler med aux output[/quote Tenkte jo på dette.. Har jo selv en audison med 2 inn og 2 ut så.. Men så brukte jeg ca 30 sek inne på sida for å finne forsterkeren på bildet..(linken går jo ikke rett til den) Vips så var det en 4 kanals.. :) Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 ChR|S^_ skrev: Okey :) Takk :) Men du? Det er jo bare 1 forsterker på nettbutikken deres under CV! Og det er XL-150.2 ! :( nå er den der. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 NOK3550.00 ??? Mobilsentrum selger den for 2800.. Men det er vel uten garanti det.. sombrero Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg