Gå til innhold

Sportseksos - 3" For mye av det gode?

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

Kjøpte JT til turbo240 min 3313 på bcb... tok meg under en time å sette på. kunn skruing, ikke sveis.. det gamle dro jeg av med brekkjern og slegge :naaaws

Har gjort detta på 2stk 240tic, og det er shit-enkelt å montere så :P Det gamle bruker man vinkelslipær'n for å få av :)

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for positive JT-innlegg, folkens!

Pedersens Racing må sies å ha god pris, til 2800kr + frakt (188kr frakt).

3079 ble det vel totalt.

Det var N/A anlegget, med to potter. Følger også med en overgang fra 3" til 2.5".

Anlegget som var på bilen min, er mer eller mindre fjernet. Bare bakpotten og kardangbøy henger igjen, men det løsnes kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste ulempen jeg har funnet med JT-anlegget er at opphenget til bakre lyddemper (den store) er for kort. DVS: Pinnene som skal i gummi-opphenget er for korte, så det må sveise på lengre rundtjern der..

+ at det er veldig viktig å få vridd det lange røret som står mellom downpipe og framre lyddemper rett, så det ikke subber!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste ulempen jeg har funnet med JT-anlegget er at opphenget til bakre lyddemper (den store) er for kort. DVS: Pinnene som skal i gummi-opphenget er for korte, så det må sveise på lengre rundtjern der..

+ at det er veldig viktig å få vridd det lange røret som står mellom downpipe og framre lyddemper rett, så det ikke subber!

vel, jeg har ikke downpipe..

ellers: følger det med nye gummi-oppheng?

mine er litt strekt og dårlig gummi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider