bom- Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Lurer på om noen vet hva det koster å lakkere sideskjørt, hekkskjørt og frontskjørt på en bil.. med perlemor, om det er noe spesielt som heter det :rolleyes: (I Bergensområdet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
senoname Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Lurer på om noen vet hva det koster å lakkere sideskjørt, hekkskjørt og frontskjørt på en bil.. med perlemor, om det er noe spesielt som heter det :rolleyes: (I Bergensområdet) :naaaws heij!!! veit berre prisen på lakking er på ca. 15000- 18000!! for heile bilen!! men på din e litt sikkert på ca.. 6 - 8 tusen;) notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Jeg tipper 6-8000 kroner på din bil. Men priser på lakkering er avhenging av mange elementer så det er umulig å sette en pris. Du får hive alt i bilen og kjøre rundt til alle. Jeg har gode erfaringer med Gjerstad billakkering i Indre Arna. Rimelig og dyktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 eg betalte 2500kr for å lakke ein bakfanger og koffertlokk hos straume billakkering as. det er bare å ta ein ringe runde rundt til div lakkeringsverksteder og høre på pris. men eg anbefaller ikkje flk bil as på glesvær. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg