pahf Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Er det noen plass på internett jeg kan laste ned eller lese haynes manualer ? har litt for mye hastverk til å kjøre til trondheim for å kjøpe en :) helst til golf mk2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Jeg har en jeg kan selge til deg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 joda,men som sagt så klarer ikke du å sende de til meg fortere en jeg kan dra til trondheim,så da er vi like langt egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Originally posted by kris Jeg har en jeg kan selge til deg.. Pris? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thag3 Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 golf er ikke min stil.:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 alle bøkene kan bestilles på haynes sin hjemmeside. både billig og raskt. (billigere enn i norge) Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Koster 198,- hos Biltema. Så 100 kr er vel fair... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Originally posted by kris Koster 198,- hos Biltema. Så 100 kr er vel fair... Send John Riseth Lomveien 44 8516 Narvik Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg