U5tabil Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hei eg kjøpte en Forsterker på QXL fra firmaet CarZonic for ikke så lenge siden det var en McHammer 1500. den har fungert veldigt fint helt fram til nå seint da den nå bare lyser på overopphetningslampa sjøl når den er kald og de går ikke med å bare slå den av og på som før den har liksom bare hengt seg her og vil ikke mere. da eg gikk på CarZonic.no å skjekka litt så virka alt helt ok eg sendte mail osv men ikke fått svar prøvd og ringt dem MANGE ganger ingen tar telefonen har sett om eg klarer finne noe annet nummer via gulesider.no men finner ikke noe der heller. prøver enda og ringe og sendt enda en mail men ingen svarer. noen som vett hva eg skal gjøre? er det noen andre som har dårlig erfaring med CarZonic? at det er svindlere osv? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg