Gå til innhold

Edition Recaro Interiør @ Ebay

Ranger emnet

Zack

Anbefalte innlegg

Her er et kjekkt interiør for den som måtte ønske å oppgradere golfen en bite innvendigt :)

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=30172&item=7975750881&rd=1&ssPageName=WDVW#ebayphotohosting

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nå fort bli et dyrt interiør det der da....

Übergebe Ware persönlich (regional - kein Versand).

Men for all del, er helt ok å sitte i de der...

heh.. fikk ikke den med meg jeg "kein Versand".. ja var litt av en pris på di da.. men men.. go seter :)

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dyrt ja.

Kjøpte et Corrado delskinn Recaro med for og bakseter, elektrisk justerbart i høyde og rygg for langt mindre en hva denne karen krever for sine seter. men men, prisnivået er stigende på ebay, for dyrt for tyskerene. Var nede og henta en G60 og interiøret jeg snakker om for 3 uker siden, da sa de jeg kjøpte bilen av at ebay etter hvert var blitt så dyrt at de ikke brukte det lenger. Engelskmenn og skandinaver presset prisnivået på de kjekke delene altfor mye opp. Men men, så ikke ut som om det hindret disse folka i å bygge seg noen av de mest strøkne corradoene jeg har sett i mitt liv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider