e-36 burnout Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 http://www.bt.no/lokalt/bergen/article370077 Jaha... :rolleyes: Står ikke et kvekk om vedkommende mister lappen eller ikke... Mens hvis en ungdom burner på en åpen plass uten noen i nærheten, nei da er det jo selvfølgelig uforsvarlig kjøring og hodeløse stunts osv... angry Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Ta lappen fra henne! Veit du ikke hvor pedalene er så fortjener du ikke lappen. Tenk om noen små barn eller andre hadde gått rundt der? Dette er jo langt mer farlig en burning på en forlatt plass hvor du har kontroll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 damn ! hadde det vært en av oss så hadde vi fått en klekkelig bot å 21dager i costa del gitter notin Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Okey, dama rygger og dulter borti en bil, får panikk og kliner inn gassen og spinner rundt å treffer fler biler også sier purken: "Hun har burnet rundt på plassen i ren ungdommelig stil" Jævla apekatt politi. Rart at vi ikke har respekt for dem når de slenger ut sånne kommentarer. Er dette en Cosworth? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Ser slik ut, tro meg jeg hadde blitt forbanna om det hadde vært min bil, hadde lagt igjen noe gummi da ja;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hvilken bil kjørte så denne fruen? Noe med RWD vil jeg tro, ser bare den "Cossien" og BMWen i så fall... Noe med litt motor måtte det vell ha vært for å spinne så lett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 FWD spinner lett...dessuten ser asfalten litt våt ut. Bør miste førerkortet for dette ja. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hvilken bil kjørte så denne fruen? Citroen Xsara. Grombilen.... sombrero Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 FWD + rygging + gammel kjerring + våt asfalt + pedalhysteri + litt utslag på rattet = "ungdommelig burning" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Ser slik ut, tro meg jeg hadde blitt forbanna om det hadde vært min bil, hadde lagt igjen noe gummi da ja;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 :@ mister ikke hun lappen og får en kraftig bot skal ikke ungdommer det heller. Sannsynligvis har hun tatt feil av pedalene, sier politibetjent Harald Vindheim ved Arna og Åsane lensmannskontor. hun bør ikke få kjøre bil igjen Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 De bør virkelig reagere på det der... En ungdom som har grei kontroll på området som legges gummi på er en ting... Men hvis man får så lett panikk og atpåtil ikke vet hvilke pedal som er hvilke, da bør en miste lappen... Men så ser vel egentlig ikke politiet på hvor farlig situasjonen er. Går vel heller på personlige holdinger.... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blinklys Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 hva i helvete...for en kjerring ass haha...tørr faen ikke parkere på sånne steder lenger... men se på bilde 1 og 2 en passat med 17-18" og andre bilde en sierra styla osv...hvor i helvete er det dama har vært? på streetmeet? hahah http://www.bt.no/lokalt/bergen/article370077 Jaha... :rolleyes: Står ikke et kvekk om vedkommende mister lappen eller ikke... Mens hvis en ungdom burner på en åpen plass uten noen i nærheten, nei da er det jo selvfølgelig uforsvarlig kjøring og hodeløse stunts osv... angry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 eg vetsje ka eg ska si..like fortvilet når eg ser slikt..kjerringer og bil er ikke = sant Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blinklys Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 :naaaws :naaaws :naaaws hun kom nok bare borti nos knappen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg