maurice Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hey tenkte vi kunne prøvd å få sett hvor mange gt`r det er på landeveiene i norge i dag,min står i garasjen å er snart ferdig bygd.. hva med å få arangert en samling til rudskogen?? Siter DU KAN SE MEN IKKE RØRE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Oj, vet det finnes 1-2 stykker ikke langt unna deg ( Men vet ikke om dette er VR4 modellene ).. De står på Grua ! Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Stikk innom klubben, da vel :-) Vi forsøkte oss på en Stand på Vålerbanen, med magert hell ;) Vurderer om vi skal prøve å samle flere Mitsubishi'er på Rudskogen.. :) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurice Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Stikk innom klubben, da vel :-) Vi forsøkte oss på en Stand på Vålerbanen, med magert hell ;) Vurderer om vi skal prøve å samle flere Mitsubishi'er på Rudskogen.. :) hee hey er det klubb som eksisterer..ikke gærent,har ikke fått med meg det.... hvor holder dere til,er det kun for 3000gt eller er for all mitsubishi? Siter DU KAN SE MEN IKKE RØRE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurice Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Oj, vet det finnes 1-2 stykker ikke langt unna deg ( Men vet ikke om dette er VR4 modellene ).. De står på Grua ! de som står på grua er jo stor sett til salg.jeg tenker litt på de som driver å bygger opp gt 3000 Siter DU KAN SE MEN IKKE RØRE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Med tanke på den lave markedsandelen til Mitsubishi, og ikke minst det så å si fullstendig fraværende salget av 3000GT så vil jeg vel tro at en 3000GT klubb vil bli meget ekslusiv ;) Mitsubishi Klubben er åpen for alle med Mitsubishi :) http://mkn.gotdns.org (vi kommer snart til å bytte til mitsubishi-klubben.no :)) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 det står 2 røde 3000gt på lillehammer hvertfall.. en med norske skilter, en som jobber på motorspeed som har, og så er det en som står i en bakgård under et pledd med amerikanske skilter tror jeg det var.. :) feite biler! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAZmaniac Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Og jeg har jo en da ....... Lille blå .... happyhappy TAZ Siter Who`s The King ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Her på Karmøy er den en rød, en blå og en hvit. Såvidt jeg vet har den blå amerikanske skilter. Den røde og den hvite er VR-4, den blå vet jeg ikke. Bilder: Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 hehe.. typisk 3000GT.. får somregel bare tatt bilder av ræva på di.. hehe.. jeg var ute å kjørte 3000GT i går faktisk ;) kjørte fra lyngdal til Drammen for å godkjenne den (teite norske biltilsyn.. amerikansk-import er det kunn drammen som har lov til å godkjenne) har masse bilder av denne bilen.. en sort 97mod 3000gt , 3.0 V6.... :) legger di opp en av dagene, må bare få overført di til dataen.. :) Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Noen som veit reel topp hastig het på disse bilene, har testa brodersn 3000gt vr4 litt men aldri topp hastigheten. Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 nei har ikke testet det jeg heller.. men di axcer noe heeelt extremt... Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 260 er min topp rekord i 4 gir, :pray Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 hmh.. bøst..... her er noen bilder av den jeg har kjørt en del... :) Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Hmm... Tre eksosstusser? Det var en sjelden kombinasjon... En stk. 2x utblås, og en med 1x. Why? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg