mfafa Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Fordi en har falt av,-tipper jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Hehe... Mfafa har rett :) S2000, studer bildene litt så ser du det... er bare den ene chrom endestussen som har detti av.. resten er der, det kan du faktisk se på bildene.. :) Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Sparker litt liv inn her igjen :hammer Lurte bare på om det var muligheter for om folk kunne poste noen fler bilder av NORSKE 3000GT..?! Alt fra 1991 og framover... De bilene er skikkelig rå å se på azz, så håper noen har bilder av noen som er i landet cheers Speedy Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 broderns selger sinn 3000gt nå, det er norges råeste gt av utsende keiko vinner med motor he he he Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 broderns selger sinn 3000gt nå, det er norges råeste gt av utsende keiko vinner med motor he he he Den påstanden bør vel bygges på litt mer enn en setning... Post et par bilder for han her! Norges råeste Gt av utseende... :hammer Tror jeg ikke før jeg får se det m'm hehe... Speedy Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Holder til en svart en på nesodden også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Den påstanden bør vel bygges på litt mer enn en setning... Post et par bilder for han her! Norges råeste Gt av utseende... :hammer Tror jeg ikke før jeg får se det m'm hehe... Speedy du så ikke den blå/lilla med skup på rudskogen da :magic Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 du så ikke den blå/lilla med skup på rudskogen da :magic Mulig jeg så den, men den kan jeg desverre ikke huske.. Så ga vel ikke veldig mye inntrykk, men den er sikkert ålreit, bortsett fra at jeg ikke kan fordra lillafarger, uansett om de er kombinert med noe annet angry hehe... Hvilken årsmodell er det...? Speedy Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 du så ikke den blå/lilla med skup på rudskogen da :magic Kan det stemme at den bilen var rød før? Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Kan det stemme at den bilen var rød før? Godt mulig, for de originale rødfargene på 3000GT er driiiit stygge... er et skjær av oransje i dem... uff... Skjønner han godt om det var tilfelle m'm Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAZmaniac Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 broderns selger sinn 3000gt nå, det er norges råeste gt av utsende keiko vinner med motor he he he Vel ...... Vet ikke helt det da. Er jo et spørsmål om smak og behag. Kjenner bror din godt jeg, men i rettferdighetens navn skal det vel litt mer enn ny farge og tak-scoop til da.?:? cheers Er jo faktisk gjordt mer med min da selv om det er litt mer "diskret" ....... Lille Keiko ble jo ikke så værst eller ???? Siter Who`s The King ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAZmaniac Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Hmmmm ... Fikk ikke legge inn bilde ??? Hvorfor det da ?? Siter Who`s The King ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAZmaniac Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Kan det stemme at den bilen var rød før? Og ja ... Den var rød i fjor ....... Siter Who`s The King ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Hmmmm ... Fikk ikke legge inn bilde ??? Hvorfor det da ?? Prøv igjen a..?! Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAZmaniac Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Hmmmm. Sier fortsatt at jeg ikke får legge ved vedlegg.?? For få poster eller hva er dette ?? Siter Who`s The King ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg