VeilSide Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 En kompis av en i klubben våres har kjøpt en 3000 fra østlandet for noen uker siden. Har ikke noe bilder av den o.l. enda men det kommer sikkert etterhvert. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Du får fikse oss noen bilder om ikke for lenge da cheers Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C5-Bender Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Her er bilder av den jeg solgte ifjor. Den befinner seg i Bergensområdet nå http://spaces.msn.com/members/motormaniac/PersonalSpace.aspx?_c01_photoalbum=showdefault&_c02_owner=1&_c=photoalbum Jeg er på utkikk etter en ny... Roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Her er bilder av den jeg solgte ifjor. Den befinner seg i Bergensområdet nåhttp://spaces.msn.com/members/motormaniac/PersonalSpace.aspx?_c01_photoalbum=showdefault&_c02_owner=1&_c=photoalbum Jeg er på utkikk etter en ny... Roger Ingen bilder vises. Er det for mye bry og legge de ut her for deg...? Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C5-Bender Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 De åpner seg med en gang for meg.... Har ikke satt meg inn i hvordan legge ved bilder Roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTM Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 hei! hvor mye lavere blir bilen med disse fjærene i forhold til de orginale fjærene? blir den senket like mye framme som bake? og hvor mye skal du ha for dem? :) Jørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elaget Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Hei! Min ble ca 3cm lavere både foran og bak, mulig at det var 3,5 foran. Sto ikke helt perfekt da jeg målte. Kunne vel tenke meg 1500,- for de... PM sendt :) Espen hei!hvor mye lavere blir bilen med disse fjærene i forhold til de orginale fjærene? blir den senket like mye framme som bake? og hvor mye skal du ha for dem? :) Jørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3k_ gt Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 En kompis av en i klubben våres har kjøpt en 3000 fra østlandet for noen uker siden. Har ikke noe bilder av den o.l. enda men det kommer sikkert etterhvert. Det var nok meg ja. Veldi kjekk bil så lenge motoren var hel. Synd at det ble totalhavari på den allerede første kvelden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Noen bilder av doningen? Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelz Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Det var nok meg ja.Veldi kjekk bil så lenge motoren var hel. Synd at det ble totalhavari på den allerede første kvelden hvordan fikk du til det??? Siter Opelz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elaget Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Nå er forumet igang på www.3000gt.no etter at det dessverre har vært utilgjengelig en periode. Alle 3000GT interesserte er velkomne :D Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blown Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Litt mer angående senkefjærer: Eibach er vel de på markedet som senker minst, mens Intrax senker mest (1.5" eller no sånt). De jeg har på min Stealth er Tein S-Tech, de senker 1.3" foran og 1.2" bak hvis jeg husker riktig. Passe senking synes jeg personlig - bilen ser liksom ikke senka ut, mer sånn den skulle sett ut fra fabrikken... Jeg kjøpte fjærer da jeg bodde i USA, men det går nok an å få tak i her i Norge også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTM Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 tein s.tech flærene senker 1,5" foran og 1,3" bak;) vurderte disse fjærene selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blown Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Okei da :thanks Bra det er noen som har kontroll når jeg er for lat til å søke... :) tein s.tech flærene senker 1,5" foran og 1,3" bak;)vurderte disse fjærene selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 da har jeg bestilt en rød 93mod. Mitsubishi Gt3000 VR4(380hk og 490nm nå). Kommer med mer info senere, ankommer norge 4 mars. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg