Gå til innhold

Sjekk Discovery. Mythbusters

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Det var morro å se på når dem fyrte av rakettene ja, men jeg annbefaler absolutt alle til å se det meste (eller alt) av mythbusters.. De gjør utrolige forsøker, og tester mye dritkult! Det er spessielt morro om du er litt interesert i elektro og vitenskap (?) :P

Mye artige eksplosjoner og tester ja! ...stakkars Buster :rolleyes:

FMW - Foreningen Mot Wonderbaum

Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dårlig at ikke discoveryeurope.com har nett-tv som nrk har, så det går an å se alle episodene. Er sjelden jeg får med meg dem, men har sett noen.

Om du går på Thepiratebay.se eller noen annen torrent-sider kan du jo laste ned MythBusters.. Har Kompiser av meg har mange mange episoder hver, så til sammen har jeg sett alt.. Så og si..

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig artig program det der, bare så synd at Discovery sender nye og gamle episoder om hverandre.. Ser kanskje en episode for tredje gang på kort tid nå, men så plutselig sniker det seg inn noen nye episoder for så å begynne med gamle episoder igjen før de har sendt alle nye.. Hadde da vært mye bedre om de sendte serien fra begynnelse til slutt slik at jeg viste om jeg hadde sett alle episodene eller ikke..

Anbefaler forøvrig også Scrapheap Challange og hva var det den andre serien het hvor tre lag skal kjøpe biler og bygge om til en eller annen doning og race dem på slutten... Også flere andre lignende serier på Discovery. Hadde jeg ikke hatt Discovery, vet jeg ikke om jeg hadde giddet ha tv engang..

The Edge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig artig program det der, bare så synd at Discovery sender nye og gamle episoder om hverandre.. Ser kanskje en episode for tredje gang på kort tid nå, men så plutselig sniker det seg inn noen nye episoder for så å begynne med gamle episoder igjen før de har sendt alle nye.. Hadde da vært mye bedre om de sendte serien fra begynnelse til slutt slik at jeg viste om jeg hadde sett alle episodene eller ikke..

Anbefaler forøvrig også Scrapheap Challange og hva var det den andre serien het hvor tre lag skal kjøpe biler og bygge om til en eller annen doning og race dem på slutten... Også flere andre lignende serier på Discovery. Hadde jeg ikke hatt Discovery, vet jeg ikke om jeg hadde giddet ha tv engang..

The Edge

Heh, vi har mistet discovery, så jeg laster som faen :P Uansett annbefaler jeg alle til å se på alt som går på discovery.. Så og si :P

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Edge

Thunder Races heter det programmet der 3 lag bygger etc.

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mythbuster programmet der de skulle se om en kan sprenge løs faststivnet sement i en sementbil, med dynamitt, er det desider kuleste programmet.

Hele grustaket ristet. Og største delen som var igjen var en aksling eller noe. Og den lå ikke akkurat i nærheten av der bilen hadde stått :roll:

320si -06
535i -87
528i -85
5xxi? -82 prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

btw. I den "flygende" bilen så ble det brukt en JATO rakett (Samme som de smekker på Hercules transportfly for å få litt kortere takeoff). Men den var nok avskrevet som myte ja, for politiet i Arizona har aldri fått noe melding om ei slik hendelse og ba folk om å ikke spørre de mer, de begynte å bli lei.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider