Kim_R Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hei Lurer enkelt å greit hva forskjellen på en Passat TDi og en TDk? TDi=TurboDieselIntercooler TDk=TurboDiesel???????? Hva er best? Mvh Kim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hei Lurer enkelt å greit hva forskjellen på en Passat TDi og en TDk? TDi=TurboDieselIntercooler TDk=TurboDiesel???????? Hva er best? Mvh Kim TDI ville nok jeg valgt. TDK er jo gamlere, går som en dass spør du meg. har dog bare prøvd en TDK og en TDI men jeg syns TDK'n var veldig slapp. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Hei Lurer enkelt å greit hva forskjellen på en Passat TDi og en TDk? TDi=TurboDieselIntercooler TDk=TurboDiesel???????? Hva er best? Mvh Kim TDI har elektronisk innsprøytning mens TDK har mekanisk Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 TDK har ikke IC Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Takk for svar. Da er uansett TDI bedre enn TDK og går bedre:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg