Gå til innhold

Hvordan blir det med b4-you volvoen ???

Ranger emnet

bamj

Anbefalte innlegg

hvordan blir det med b4-you volvoen er det sinsyke prosjektet hanes lakt på hyla eller gåt på skroten blir det no av bilen hade vært hygelig å set den på gatebil i år noen som hvet ????? har vært stile runt den i det siste =(

Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =)

Volvo power =) =)

X.volvo 244 dl 1977 model motor B19

X.volvo 360 gl 1987 model motor B200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvordan blir det med b4-you volvoen er det sinsyke prosjektet hanes lakt på hyla eller gåt på skroten blir det no av bilen hade vært hygelig å set den på gatebil i år noen som hvet ????? har vært stile runt den i det siste =(

Er ikke godt å vite hva som skjer med den.. Siste jeg hørte var at den stod i ei gate ett eller annet sted uten motor! skulle så gjerne ha sett den i Action ja! men det skjer sikkert ikke..

"95 VW Golf III (grevlingbil)

"84 Volvo 240 - B230FK +

[X] "00 BMW 520 m-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe den bilen kommer nokk aldri på veien igjen, vertfall ikke sammen satt av Stian (eier SOM jobbet på be-4-you) han har nemmelig fått sparken fra be4you, pga svarte penger i lomma, motorn er solgt pga han ikke hadde penger.. å bilen bare står de;) så du får sikkert kjøpe karroseroet me den stygge bredinga :P likte ikke den!

- V O L V O -

Motormekaniker hos http://www.cylmo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Er ikke noen som har noe skikkelig bilde av selve bilen med motor? bilde av motorrom o.l. Eller om noen har en link til en eller annen side der det står info om den, så hadde det vært flott! Personlig så vet jeg ikke mye om spesifikasjonene på be-4-you volvo'n, så hadde vært fint med litt info! Mange gamp den hadde på hjula o.s.v

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da det hvar derekte tragisk =( =( syn før det der hvar helt klart nå av det råeste inen 200 serien jeg har noen gang set jaja vis det er sån at han har dreve å svinla så fikk han som fortjent syn det gjik utåver bilen =( hørte at han på sluten hade helt oppi 950 hk men det er mulig jeg har fåt feil inforasjon =P noen som vet om han faktisk greide det ???

ellers har vi jo en del ander sinsyke volvo 200 serie biler som dene http://www.europeancarweb.com/features/0402ec_volvo/

mektig inponerene =)

Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =)

Volvo power =) =)

X.volvo 244 dl 1977 model motor B19

X.volvo 360 gl 1987 model motor B200

Lenke til kommentar
Del på andre sider