Gå til innhold

Hvordan blir det med b4-you volvoen ???

Ranger emnet

bamj

Anbefalte innlegg

var nede på t-consept på mandag. de skulle ha 160000 for karosseriet. spurte hvordan motor som fulgte med, men han viste ikke og han skulle ha like mye for kun motoren!! De skjermbredderne er det styggeste man kan montere på en 242!!!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var nede på t-consept på mandag. de skulle ha 160000 for karosseriet. spurte hvordan motor som fulgte med, men han viste ikke og han skulle ha like mye for kun motoren!! De skjermbredderne er det styggeste man kan montere på en 242!!!

Og hva følger med i den prisen?? Hvis det bare er ett tomt karosseri slik det ser ut på bildene som flyter rundt, så kan man jo kjøpe alt nytt fra Sellholm OG få det blilligere til slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

160000kr for den bilen!!!!!!!! :scared :scared :scared Med det viser ut i fra bildene viser jo kun tomt skall. Lurer på hva som følger med......

er jo ikke pen i det hele tatt! Ødelagt en pen bil! *riste på hodet*

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo en inne på forumet her som selger 242 karrosseri, påbegynt, med bur osv.. for 15000-20000K.... husker ikke hvem men...billig var det iallefall...hvis den ikke er solgt alt da...

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da det hvar derekte tragisk =( =( syn før det der hvar helt klart nå av det råeste inen 200 serien jeg har noen gang set jaja vis det er sån at han har dreve å svinla så fikk han som fortjent syn det gjik utåver bilen =( hørte at han på sluten hade helt oppi 950 hk men det er mulig jeg har fåt feil inforasjon =P noen som vet om han faktisk greide det ???

ellers har vi jo en del ander sinsyke volvo 200 serie biler som dene http://www.europeancarweb.com/features/0402ec_volvo/

mektig inponerene =)

Nesten lik DreRacing sin den der! Pen var den uansett!!!

Hva slags blokk satt det i be-4-you volvo'n når han hadde som værst med hester?

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han holdt på med en ny 242 sto det....Med rekke6, egenlaget 4-hjulstrekk, og turbo fra en 9L volvo...Håpte på 1000HK då....

Då snakker vi MANDIG bil;) sombrero sombrero

Seriøst.? 242 med 4wd??? Rått...!

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hvar jo en svimel pris for den bilen men nå skal vi huske alt arbide å alt utstyret som er på den der bilen som foreksepel brur rat lak å ikke minst justerbart senkeset alså coyl-over system å spesial bygd forstiling å grupe a tanstank å ikke minst en spesiel diff\bakaksling til 50000 kr åså komer spesiljulager til coyl-over systemet åså komer det nå sinsyke bremser åså komer det sikert dekk å felger åså komer di stygge men aldeles nødvendige skjerm brederne så at det står mye værdier i det der karosoriet er det ingen tivil om men om det er vært 160000 kr vet jeg ikke men det er nok fort vær 100000 værtfal ret oppunder .......

når det komer til skjermen så tror nå jeg at det her helt nødvendig å ha di sån for å få plas ril dekk å felger sån at men får forplantet di der 618 hk ene til bakmen nyter ikke å kome med nå småe 235\30\17 da man må nok ha no mye mer så sir meg enig i at det er vålsåmt stykt men også vålsåmet nødvendig på den der bilen å tror ikke at det fins noen finere måte å gjør det på desvære =(

Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =)

Volvo power =) =)

X.volvo 244 dl 1977 model motor B19

X.volvo 360 gl 1987 model motor B200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten lik DreRacing sin den der! Pen var den uansett!!!

Hva slags blokk satt det i be-4-you volvo'n når han hadde som værst med hester?

det satt hvel en b230 som hvar bora til 2.9 liter den hvar sementfylt hvis jeg ikke husker helt feil =)

Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =)

Volvo power =) =)

X.volvo 244 dl 1977 model motor B19

X.volvo 360 gl 1987 model motor B200

Lenke til kommentar
Del på andre sider